Překlady této stránky:

K čemu slouží agendový informační systém RPP působnostní a jak se do něj přihlásit

Agendový informační systém RPP působnostní (AISP) provozuje Digitální a informační agentura a je určený k editaci údajů v RPP, tzn. slouží ke sběru a poskytování informací o orgánech veřejné moci, soukromoprávních uživatelích údajů, jimi vykonávaných agendách a poskytovaných službách, provozovaných informačních systémech a o jejich přístupech k údajům základních registrů a dalších informačních systémů veřejné správy.

K přihlášení do AISP potřebujete dvoufaktorové ověření. V současnosti akceptujeme tyto způsoby:

Jestli už některý z uvedených způsobů využíváte, můžete přejít rovnou na bod 3.

Pokud ne, postupujte podle tohoto manuálu. V případě potřeby můžete využít také podrobnější návod, který obsahuje i názorné snímky obrazovek.

Pokud vám AISP hlásí, že nemáte potřebná oprávnění, postupujte podle bodu 2.

1. Pořízení prostředku dvoufaktorového ověření

Dohodněte se s vedením či lokálním administrátorem na způsobu vašeho přihlašování do AISP, tak abyste splnili požadavek na dvoufaktorové ověření.

2. Zřízení účtu v Jednotném identitním prostoru (JIP) a přidělení rolí

Požádejte lokálního administrátora, aby vám v JIP zřídil účet a nastavil odpovídající činnostní role podle toho, jakými úkoly jste pověřeni. Pro přihlášení do AISP by vám měl nastavit „Přístup do informačních systémů“:

RPP AIS Působnostní - A113 (Digitální a informační agentura) / Ohlašovatel působnosti v agendě

Konkrétní oprávnění se odvíjí od operací, které máte v AISP provádět, a od typu vaší organizace.

Ústřední správní úřady jsou typicky ohlašovatelé agend. Potřebné činnostní role jsou:

  • CR1009 - Ohlášení agendy, odstranění nedostatků v ohlášení agendy a změna agendy
  • CR1012 - Stanoviska správců ZR a správců AIS
  • CR1015 - Reklamace referenčních údajů o agendách
  • CR43354 - Oznámení vzniku, přerušení nebo pozastavení působnosti anebo zánik SPUÚ
  • CR43333 - Zápis kategorie OVM
  • CR43334 - Zápis kategorie SPUÚ
  • CR64876 - Správa datových typů agend

Zbývající orgány veřejné moci potřebují oprávnění typicky pro

  • oznamování výkonu agendy
  • editaci údajů v Rejstříku informačních systémů veřejné správy.

Potřebné činnostní role pro oznamování výkonu agendy:

  • CR1011 - Oznámení o vykonávání agendy a změna výkonu agendy OVM
  • CR1016 - Reklamace referenčních údajů o působnosti OVM v agendě
  • CR43335 - Reklamace referenčních údajů o OVM a SPUÚ
  • CR43336 - Využívání údajů o OVM, SPUÚ a agendách

Potřebné činnostní role pro editaci údajů v Rejstříku informačních systémů veřejné správy:

  • CR43336 - Využívání údajů o OVM, SPUÚ a agendách
  • CR43338 - Využívání autentizačního informačního systému dle § 56a zákona č. 111/2009 Sb.
  • CR43339 - Vedení a předávání záznamů o přístupu k údajům ZR
  • CR56618 - Poskytování údajů o IS veřejné správy do evidence AIS

Editoři rejstříku OVM potřebují:

  • CR43353 - Oznámení vzniku, přerušení nebo pozastavení výkonu působnosti anebo zánik OVM
  • CR43355 - Zpochybnění referenčních údajů o OVM a SPUÚ

Zaměstnanci soukromoprávních uživatelů údajů (banky, pojišťovny a další organizace, které na základě zákona mohou přistupovat k údajům veřejné správy) potřebují oprávnění:

  • CR67372 - Oznámení o vykonávání agendy a změna výkonu agendy SPUU
  • CR67373 - Poskytování údajů o IS soukromoprávních uživatelů údajů do evidence AIS

Zřizujete si účet v JIP sami? Postupujte podle těchto návodů:

Ucelený návod pak najdete v příručce pro lokálního administrátora.

3. Přihlášení do AISP

Otevřete si stránku AISP a klikněte na „Přihlásit se“. Následně se vám zobrazí obrazovka pro výběr způsobu přihlášení. Vyberte způsob, který jste si nastavili podle bodu 1. Dále postupujte podle pokynů vybraného způsobu ověření. Následně se vám zobrazí úvodní obrazovka AISP.

4. Úvodní obrazovka AISP

Po úspěšném přihlášení se vám zobrazí úvodní obrazovka AISP. To kolik vidíte možností např. v Katalogu agend či Katalogu výkonu agend záleží na tom, jaká vám administrátoři přidělili práva.

Při další práci s AISP vám doporučujeme postupovat podle dalších návodů nebo si můžete prostudovat kompletní manuál.

V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit, a to prostřednictvím e-mailové adresy posta@dia.gov.cz. Při komunikaci prosím vždy uveďte IČO vašeho OVM.

Dobrý den, potřebuji "úplný výpis z evidence skutečných majitelů" a nemám přístupové údaje. Jak a kde si mohu požádat. Děkuji za informaci.
, 2024/12/12 18:11
Dobrý den,

Konkrétní uživatelé (fyzické osoby) orgánů veřejné moci mohou do evidence skutečných majitelů přistupovat prostřednictvím přihlášení do jednotného identitního prostoru (JIP). Jedná se o zabezpečený adresář orgánů veřejné moci a uživatelských účtů úředník, který je součástí systému Czech POINT. Správu uživatelských účtů v JIP provádí Váš lokální administrátor.

Pro úspěšné přihlášení je nezbytné, aby byla nejprve organizace registrována k výkonu agendy evidence skutečných majitelů v registru práv a povinností. Toto nastavení je přístupné pouze přihlášeným a oprávněným osobám - účet může vytvořit pouze lokální administrátor a provádí se na stránkách https://rpp-ais.egon.gov.cz/AISP/ a představují jej následující kroky:

V horním menu kliknout na „Katalog Výkonu Agend“ a následně na „Oznámení o vykonávání působnosti OVM v agendě“,
zvolit Agendu A4067 – Evidence skutečných majitelů,
editovat počet úředních osob (uvést jejich počet do příslušné sekce) V rámci činností role CR48915 (Přistupování orgánů veřejné moci podle § 16 odst. 2 a § 17 zákona č. 37 /2021 Sb.),
odeslat k registraci na MV (kliknout na dané tlačítko).
Nenabízí-li se Vám v JIP daná agenda, ač se Vás týká, obraťte se na naši technickou podporu (issm@msp.justice.cz).

Následně je nutné, aby měl uživatel přidělenu příslušnou činnostní roli (CR48915) pro evidenci skutečných majitelů v aplikaci JIP. Činnostní roli přiděluje svým úředníkům každý orgán veřejné moci sám na stránkách ministerstva vnitra https://www.czechpoint.cz/spravadat/ prostřednictvím lokálního administrátora (často tuto činnost zajišťuje v daném úřadě tím pověřený informatik).

Dálkový přístup konkrétních uživatelů pak spočívá v získání platného či úplného výpisu skutečného majitele. Uživatel poté, co se přihlásil prostřednictvím JIP, v rozhraní dálkového přístupu jednoduše zvolí právnickou osobu či svěřenský fond (podle identifikačního čísla), jejichž výpis skutečného majitele požaduje a specifikuje, zda chce platný či úplný (tj. včetně historických údajů) výpis. Následně se zobrazí výpis skutečného majitele. Zobrazený výpis je možné stáhnout jako podepsaný PDF dokument (elektronický podepsaný výpis).

Jste-li orgánem veřejné moci, důrazně doporučujeme využít možnosti dálkového přistupování do evidence skutečných majitelů prostřednictvím JIP. Výše popsaný postup Vám zajistí rychlejší zprovoznění dálkového přístupu, jelikož nevyžaduje součinnost na straně Ministerstva spravedlnosti (zpracovávání žádosti). U přístupu prostřednictvím JIP také není časově limitována platnost přístupů a přistupování jednotlivých úředníků funguje napřímo (tj. bez nutnosti dvojího ověření prostřednictvím jedinečného identifikátoru).

S pozdravem,
Tomáš Šedivec
, 2024/10/10 14:10
Dobrý den,

jsem nová ředitelka školy. Když se nyní přihlásím na Vaše stránky nemohu provádět žádné změny....nebo cokoliv dalšího, co je po mně požadováno.

Jak mohu postupovat?

Daniela Svobodová
ZŠ a MŠ Červené Janovice
, 2024/10/25 16:01
Dobrý den,

zákon č. 12/2020 Sb. ukládá všem orgánům veřejné moci (tedy i školským zařízením) poskytovat tzv. digitální služby https://www.e-sbirka.cz/sb/2020/12/2024-02-01#par_1. I u vaší ZŠ a MŠ Červené Janovice jsou evidovány služby, z nichž všechny jsou některé označeny jako digitální, tedy takové, které musí splňovat povinnosti ze zákona, tedy mimo jiné to, že musí být dostupné k vyřízení pomocí el. formuláře a na toto vyřízení vystavit osvědčení o digitálním úkonu.

Školy a školská zařízení mají dle § 14 odst. 6 https://www.e-sbirka.cz/sb/2020/12/2024-02-01#par_14-odst_6 možnost poskytovat digitální úkony pouze pro ty úkony, které jsou jako digitální označeny v katalogu služeb (viz výše zmíněných 17). Takto byly ohlášeny Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy.

Přihlášení do AIS Působnostní je možné pomocí účtu v JIP/KAAS, který Vám musí založit váš lokální administrátor. Správa oprávnění je k editaci (pro lokálního administrátora) a k náhledu (pro všechny uživatele) zde https://www.czechpoint.cz/as/login/default?uri=https%3a%2f%2fwww.czechpoint.cz%2fspravadat%2f&status=NSES

Pokud jste lokálním administrátorem za vaší organizaci přímo Vy (a nemáte nebo jste zapomněla heslo), můžete vyzkoušet přihlášení pomocí prostředků NIA (využít lze mobilní klíč nebo třeba bankovní identitu).

Kdo je lokálním administrátorem lze bez znalosti přístupu do správy dat zjistit jen dotazem na národního správce, tedy Digitální a informační agenturu. Pokud vám nefunguje účet v JIP, pravděpodobně ani nebudete moci zadat požadavek do SD DIA https://portal.szrcr.cz/login-page a zbývá jen poslat datovou zprávu s daným požadavkem.

Pro zjištění informací o lokálním administrátorovi subjektu a zároveň i pro registraci nového, slouží formulář pro správu lokálních administrátorů. Najdete jej na stránce Czech POINT – ke stažení (https://www.czechpoint.cz/data/formulare/files/sprava_lokalnich_administratoru.zfo). Formulář je ve formátu ZFO, pro jeho otevření a vyplnění je zapotřebí mít nainstalovaný program „Software602 Form Filler“, který je zdarma ke stažení na https://www.602.cz/form-filler. Formulář je tříkrokový:
1. Otevřete formulář prostřednictvím programu Software602 Form Filler a v rámci prvního kroku pouze zaškrtněte políčko „Žádám o zaslání aktuálního seznamu lokálních administrátorů“. Formulář odešlete buď přímo z formuláře (formulář vás vyzve k zadání údajů o datové schránce vašeho subjektu) nebo jej uložte na lokální disk a odešlete jako přílohu z datové schránky vašeho subjektu, případně prostřednictvím spisové služby. Formulář pošlete ve formátu ZFO do tzv. „další datové schránky“ Digitální a informační agentury – Automat SOVM (vu33nsr). Průvodní dopis není zapotřebí, ale není na překážku.
2. Systém vaši žádost automaticky zpracuje a pošle odpověď do datové schránky vašeho subjektu (spisové služby). Odpověď má podobu předvyplněného formuláře ZFO. Ve formuláři bude uveden seznam všech lokálních administrátorů registrovaných pod vaším subjektem. V rámci tohoto formuláře proveďte editaci již existujících lokálních administrátorů (včetně možnosti deaktivace účtu) nebo požádejte o zřízení nového účtu. Upravený formulář opět odešlete ke zpracování do DS DIA buď přímo z programu, nebo prostřednictvím datové schránky.
3. V rámci posledního kroku obdržíte do datové schránky odpověď s výsledkem zpracování vaší žádosti. V případě založení nového účtu budou k odpovědi připojeny pokyny pro lokálního administrátora k vyzvednutí přihlašovacích údajů k účtu.

Jakmile se do AIS Působnostní přihlásíte, postupuje podle návodu k výkonu agendy https://archi.gov.cz/znalostni_baze:aisp_oznameni_vykonu_agendy.

S pozdravem,
Tomáš Šedivec
, 2024/10/03 09:28
Dobrý den,

chtěl jsem se zeptat ohledně A8566 Právo na dig.služby, jakým způsobem se bude vydávat digitální osvědčení? Bude např. implementován do spisové služby nebo bude poskytnut nějaký specializovaný program popř.je již někde nějaký k dispozici ke stažení?

Děkuji
, 2024/10/04 11:31
Dobrý den,

osvědčení je popsáno v našich implementačních doporučení https://archi.gov.cz/znalostni_baze:implementace_zopds. Jako hlavní způsob "výroby" osvědčení bereme spolupráci informačního systému veřejné správy a spisovou službu, kdy spisová služba musí poskytnout údaje jako spisová značka či číslo jednací a informační systém veřejné správy předá žadateli hotový dokument. Kdo samotný dokument sestaví není podstatné, může to být spisová služba i informační systém, jelikož však i osvědčení je dokument jako jakýkoliv jiný a musí obsahovat služby vytvářející důvěru (pečeť a razítko), předpokládáme jeho vznik ve spisové službě, kde jsou tyto služby dostupné.

S pozdravem,
Tomáš Šedivec
, 2024/10/01 10:51
Dobrý den,
dorazil mi do datovky dokument s kódem: A8566.

Přihlašoval jsem se bankovní identitou a přihlášení přes NIA vede pouze na: "...nebyl nalezen žádný odpovídající uživatelský účet v Jednotném identitním prostoru (JIP) Czech POINT. Přihlášení do cílového informačního systému proto nemůže být dokončeno."

Nevím, jak mám dál postupovat, abych mohl vyhovět Vašemu požadavku.

S pozdravem,

Bronislav Mich
, 2024/10/02 08:34
Dobrý den,

je to stejný případ jako u kolegů v diskuzi. Musíte mít založen účet v JIP vaším lokálním administrátorem, jakmile účet založen máte, můžete se přihlašovat jakýmkoliv prostředkem, třeba i bankovní identitou.

- kdo je lokálním administrátorem lze bez znalosti přístupu do správy dat zjistit jen dotazem na národního správce, tedy Digitální a informační agenturu. Pokud vám nefunguje účet v JIP, pravděpodobně ani nebudete moci zadat požadavek do SD DIA https://portal.szrcr.cz/login-page a zbývá jen poslat datovou zprávu s daným požadavkem.
- pokud lokálním administrátorem jste, mělo by vám fungovat přihlášení do správy dat https://www.czechpoint.cz/as/login/default?uri=https%3a%2f%2fwww.czechpoint.cz%2fspravadat%2f&status=NSES i pomocí prostředků NIA, pokud jste je v minulosti nezakázal. Postup je takový, že lokální administrátor založí zaměstnancům své organizace účty ve správě dat a určí, kterým přidělí příslušná oprávnění vstupovat do jiných informačních systémů. Následně mohou daní zaměstnanci přistupovat účtem JIP do daných systémů jako např. AIS Působnostní

S pozdravem,
Tomáš Šedivec
, 2024/09/27 13:43
Dobrý den. I na naši školu dorazilo dnes Sdělení o registraci změny agendy A8566. Jsem nový ředitel, nemám k dispozici žádné přihlašovací údaje, nevím, kdo je můj lokální administrátor a pokud jsem jím já, nevím, jak dál postupovat. Přihlášení přes NIA vede pouze na: "...nebyl nalezen žádný odpovídající uživatelský účet v Jednotném identitním prostoru (JIP) Czech POINT. Přihlášení do cílového informačního systému proto nemůže být dokončeno."

Zároveň nevím, jaké povinnosti pro mě z uvedeného vyplývají. Informace, že jde o Zveřejnění elektronických formulářů a Zpřístupnění osvědčení o digitálním úkonu je velmi obecná a pro zcela nezasvěceného nedostatečná.

Chtěl bych tedy požádat o následující:
- Prosím o zaslání informace, kde a jak jednoznačně zjistit lokálního administrátora školy.
- Prosím o zaslání informace, jak postupovat, abych se mohl přihlásit, pokud přihlašovací údaje nemám, lokální administrátor jsem já a postup přes NIA nefunguje.
- Prosím o zprostředkování nějaké metodiky, co přesně pro nás z nové agendy vyplývá prakticky, co musíme zařídit, jak se vydává osvědčení o digitálním úkonu apod.

Děkuji mnohokrát, v úctě
Jan Ptáčník
Gymnázium J. V. Jirsíka České Budějovice
, 2024/09/27 17:14
Dobrý den,

- kdo je lokálním administrátorem lze bez znalosti přístupu do správy dat zjistit jen dotazem na národního správce, tedy Digitální a informační agenturu. Pokud vám nefunguje účet v JIP, pravděpodobně ani nebudete moci zadat požadavek do SD DIA https://portal.szrcr.cz/login-page a zbývá jen poslat datovou zprávu s daným požadavkem.
- pokud lokálním administrátorem jste, mělo by vám fungovat přihlášení do správy dat https://www.czechpoint.cz/as/login/default?uri=https%3a%2f%2fwww.czechpoint.cz%2fspravadat%2f&status=NSES i pomocí prostředků NIA, pokud jste je v minulosti nezakázal. Postup je takový, že lokální administrátor založí zaměstnancům své organizace účty ve správě dat a určí, kterým přidělí příslušná oprávnění vstupovat do jiných informačních systémů. Následně mohou daní zaměstnanci přistupovat účtem JIP do daných systémů jako např. AIS Působnostní
- Metodiky pro povinnosti vyplývající ze zákona o právu na digitální služby jsou dostupné zde https://archi.gov.cz/znalostni_baze:implementace_zopds

Obecně co se týče povinností dle ZoPDS, tak školská zařízení jsou orgánem veřejné moci a tedy uživatel služby může po školském zařízení požadovat splnění služby digitální formou. U vašeho Gymnázia vidím celkem 63 služeb, z nichž většina je označena v katalogu služeb jako digitální. Výstup se seznamem služeb Vám zašlu emailem.

S pozdravem,
Tomáš Šedivec
, 2024/09/27 10:39
Dobrý den, naše MŠ obdržela do datové schránky sdělení o agendě digitalizace název agendy Právo na digitální služby kod agendy A8566. Žádáte oznámení do 30 dnů prostřednictvím AIS RPP Působnostní. Nevím jak postupovat ,nevím, jak se přihlásit, jsem rok ve funkci a neznám přihlašovací údaje. Děkuji za pomoc Hovorková
, 2024/09/27 12:07
Dobrý den,

přihlášení do AIS Působnostní je možné pomocí účtu v JIP/KAAS, který Vám musí založit váš lokální administrátor. Správa oprávnění je k editaci (pro lokálního administrátora) a k náhledu (pro všechny uživatele) zde https://www.czechpoint.cz/as/login/default?uri=https%3a%2f%2fwww.czechpoint.cz%2fspravadat%2f&status=NSES

Pokud jste lokálním administrátorem za vaší MŠ přímo vy (a nemáte nebo jste zapomněla heslo), můžete vyzkoušet přihlášení pomocí prostředků NIA (využít lze mobilní klíč nebo třeba bankovní identitu).

Jakmile se do AIS Působnostní přihlásíte, postupuje jako u kolegů níže, tedy přihlásíte k výkonu agendy https://archi.gov.cz/znalostni_baze:aisp_oznameni_vykonu_agendy.

S pozdravem,
Tomáš Šedivec
, 2024/09/26 15:15
Dobrý den,



dnes mi dorazilo do datovky dokument s kódem: A8566.

Co to je? Nač to je? Potřebuji to?



S pozdravem Petr Hynčica.
, 2024/09/27 10:23
Dobrý den,

stejně jako u kolegyně níže, jako školské zařízení jste orgánem veřejné moci, který v agendě A8566 vykonává několik činností, konkrétně vidím 2:
1) CR80088 - Zveřejnění elektronických formulářů
2) CR80921 - Zpřístupnění osvědčení o digitálním úkonu

Pro vás to znamená, že se přihlásíte k výkonu agendy https://archi.gov.cz/znalostni_baze:aisp_oznameni_vykonu_agendy a samozřejmě také to, že budete poskytovat elektronické formuláře a osvědčení dle zákona č. 12/2020 Sb., o právu na digitální služby.

S pozdravem,
Tomáš Šedivec
, 2024/09/27 10:50
Dobrý den,

zákon mi ukládá, abych poskytoval elektronické formuláře a osvědčení? Jaké formuláře? Jaké osvědčení?
Prosím konkrétně, děkuji.

S pozdravem Petr Hynčica.
, 2024/09/27 12:01
Dobrý den,

ano, zákon č. 12/2020 Sb. ukládá všem orgánům veřejné moci (tedy i školským zařízením) poskytovat tzv. digitální služby https://www.e-sbirka.cz/sb/2020/12/2024-02-01#par_1. U ZŠ Lukov vidím aktuálně 51 úkonů, z nichž 50 je označeno jako digitálních, tedy takových, které musí splňovat povinnosti ze zákona, tedy mimo jiné to, že musí být dostupné k vyřízení pomocí el. formuláře a na toto vyřízení vystavit osvědčení o digitálním úkonu.

Školy a školská zařízení mají dle § 14 odst. 6 https://www.e-sbirka.cz/sb/2020/12/2024-02-01#par_14-odst_6 možnost poskytovat digitální úkony pouze pro ty úkony, které jsou jako digitální označeny v katalogu služeb (viz výše zmíněných 50). Takto byly ohlášeny Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy.

S pozdravem,
Tomáš Šedivec
, 2024/09/26 13:22
Dobrý den. Také naše ZŠ obdržela dnes z Vaší agentury Sdělení o registraci změny agendy. Kód agendy je A8566. Jsme škola, příspěvková organizace obce. Týká se uvedená změna agendy také nás? Máme dělat nějaké úkony?

Děkuji za odpověď
Petr Grábl
, 2024/09/26 13:54
Dobrý den,

stejně jako u kolegyně níže, jako školské zařízení jste orgánem veřejné moci, který v agendě A8566 vykonává několik činností, konkrétně vidím 2:
1) CR80088 - Zveřejnění elektronických formulářů
2) CR80921 - Zpřístupnění osvědčení o digitálním úkonu

Pro vás to znamená, že se přihlásíte k výkonu agendy https://archi.gov.cz/znalostni_baze:aisp_oznameni_vykonu_agendy a samozřejmě také to, že budete poskytovat elektronické formuláře a osvědčení dle zákona č. 12/2020 Sb., o právu na digitální služby.

S pozdravem,
Tomáš Šedivec
Dobrý den. Obdrželi jsme dnes z Vaší agentury Sdělení o registraci změny agendy. Jsme škola, příspěvková organizace kraje. Týká se uvedená změna agendy také nás?

Děkuji, Jiří Vrbka
, 2024/09/26 12:06
Dobrý den,

pokud jste dostali oznámení o registraci agendy, tak jste v ní minimálně v roli vykonavatele v nějaké činnostní roli.
Změna se vás může dotýkat, ale záleží o jakou agendu jde, to z vašeho příspěvku nepoznám.

S pozdravem,
Tomáš Šedivec
Dobrý den,

také jsme škola a také jsme obdrželi toto oznámení.

Jedná se o agendu A8566. Jak se nás, prosím, tato změna týká a jak máme nyní postupovat?

Děkuji.
Kateřina Kocincová
, 2024/09/26 13:54
Dobrý den,

jako školské zařízení jste orgánem veřejné moci, který v agendě A8566 vykonává několik činností, konkrétně vidím 2:
1) CR80088 - Zveřejnění elektronických formulářů
2) CR80921 - Zpřístupnění osvědčení o digitálním úkonu

Pro vás to znamená, že se přihlásíte k výkonu agendy https://archi.gov.cz/znalostni_baze:aisp_oznameni_vykonu_agendy a samozřejmě také to, že budete poskytovat elektronické formuláře a osvědčení dle zákona č. 12/2020 Sb., o právu na digitální služby.

S pozdravem,
Tomáš Šedivec
, 2024/08/16 09:36
Dobrý den,

Nelze odeslat agendu k registraci, jelikož nelze potvrdit/odeslání u poskytování služeb - modál pro "Vyplnit poskytování služeb" neumožňuje scrollování. Konkrétně...

Kód agendy:
A1046

Název agendy:
Agenda řidičů

Platnost agendy od:
09.08.2024
, 2024/08/16 16:25
Dobrý den,

toto může být chyba na straně na systému. Přepošlu to kolegům, přesto poprosím i tak to zadat jako SD požadavek https://portal.szrcr.cz/login-page

děkuji.

Tomáš Šedivec
, 2024/06/20 14:37
Dobrý den, potýkám se také s požadavkem ve věci katalogizace veřejnoprávních smluv, tzv. „rejstříku převodu agend orgánů veřejné moci“. Již jsem se přihlásila do stavu Moje dokumenty/Smlouvy, ale objevila se mi tato hláška: Na operaci nemáte dostatečná oprávnění. Přihlaste se, prosím, s rolí, která má potřebná oprávnění. Kde získám požadované oprávnění? Předem děkuji za zprávu. Plíhalová
, 2024/06/28 08:06
Dobrý den,

veškerá potřebná oprávnění vám musí zadat vás lokální administrátor JIP na úřadě.

S pozdravem,
Tomáš Šedivec
, 2024/06/12 08:20
Dobrý den,

mám stejný dotaz, toto je přesné znění



Obracíme se tímto na Vás s požadavkem o kontrolu stávajících veřejnoprávních smluv

evidovaných v RPA, ve kterých je Vaše obec či město jednou ze smluvních stran,

a zejména s prosbou o doplnění všech Vašich platných VPS do rejstříku, které byly

uzavřeny před nabytím účinnosti novely zákona o základních registrech, tedy

před 1. 1. 2022, a dosud zde nejsou evidovány. Do registru přitom zadává informace

pouze jedna ze smluvních stran – předávající nebo přijímající.

Děkuji za odpověď

S pozdravem Fialová Martina
, 2024/06/14 13:43
Dobrý den,

pokud jde o registr "Převodů agend" pospaný zde https://rpp-ais.egon.gov.cz/AISP/help/index.html?rejstrik_prevodu_agend.htm, tak jde o to, přihlásit se do AIS Působnostní https://rpp-ais.egon.gov.cz/AISP/rejstrik-prevodu-agend/moje-dokumenty-smlouvy a nahrát smlouvy, které přenáší působnost mezi orgán veřejné moci.

Ke každé smlouvě se vyplní potřebná metadata, která jsou při zakládání požadována.

Pokud byste potřebovali pomoci s využíváním RPP AIS Působnostní, máme zveřejněny návody na práci s ním zde https://archi.gov.cz/znalostni_baze#navody_pro_praci_s_ais_rpp_pusobnostni

S pozdravem,
Tomáš Šedivec
, 2024/05/07 14:04
Dobrý den, obdrželi jsme přípis Ministerstva vnitra MV-201012-1/OSR-2023 od Ing. Mgr. Davida Slámy, ve kterém uvádí, že bychom měli jako obec doplnit do rejstříku informačního systému registru práv a povinností doplnit platné veřejnoprávní smlouvy a doplnit chybějící vazby na předávané činnosti (kód agendy). Nikdy jsme tuto činnost neprováděli. Pomůžete mi prosím?
Děkuj, Vavrušková
, 2024/05/07 16:15
Dobrý den,

nevím, co přesně za požadavek MV mělo, ale spíše než do agendy asi byl požadavek směřován na rejstřík informačních systémů veřejné správy, kam máte doplnit informace vztahující se k vašim informačním systémům https://archi.gov.cz/znalostni_baze:aisp_editace_udaju.

Pokud se jedná o jiný problém, kontaktujte mne prosím přímo - tomas.sedivec@dia.gov.cz

S pozdravem,
Tomáš Šedivec
Vložte svůj komentář: