Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revize Předchozí verze
Následující verzeObě strany příští revize
znalostni_baze:prace_s_klientem [2022/09/20 11:09] – činnostní role Tomáš Šedivecznalostni_baze:prace_s_klientem [2022/09/20 11:12] – [Práce s klientem veřejné správy na portálu] Tomáš Šedivec
Řádek 10: Řádek 10:
   * Další údaje klienta z PPDF a VDF se do konkrétních agend doplňují přes [[nap:referencni_rozhrani|referenční rozhraní veřejné správy]] a oprávnění dané agendy   * Další údaje klienta z PPDF a VDF se do konkrétních agend doplňují přes [[nap:referencni_rozhrani|referenční rozhraní veřejné správy]] a oprávnění dané agendy
   * Evidence klientského kmene je vytvářena, ztotožňována vůči ZR a aktualizována dle notifikací průběžně, nezávisle na tom, zda existuje samoobslužný portál OVM/SPUU a zda jej klienti užívají.   * Evidence klientského kmene je vytvářena, ztotožňována vůči ZR a aktualizována dle notifikací průběžně, nezávisle na tom, zda existuje samoobslužný portál OVM/SPUU a zda jej klienti užívají.
-  * Pokud OVM/SPUU ještě nevede jiným způsobem svůj centrální klientský kmen je doporučeno vést klientský kmen ve Jmenném rejstříku elektronické spisové služby (A9145 [[https://rpp-ais.egon.gov.cz/gen/agendy-detail/A9145_29042022.xlsx]] s činnostní rolí CR83065 Vedení jmenného rejstříku v rámci elektronického systému spisové služby), která je z podstaty v úřadu jednotná a nad-agendová.+  * Pokud OVM/SPUU ještě nevede jiným způsobem svůj centrální klientský kmen je doporučeno jej vytvořit a prvotně naplnit tzv. jmenným rejstříkem elektronické spisové služby. Jmenný rejstřík je možné vést dle agendy A9145 [[https://rpp-ais.egon.gov.cz/gen/agendy-detail/A9145_29042022.xlsx]] s činnostní rolí CR83065 Vedení jmenného rejstříku v rámci elektronického systému spisové služby.
   * Dokud není zákonem ustavena agenda obsluhy klientů pro jednotlivá OVM/SPUU, hrají řídící procesní roli úkony relevantní pro evidenci v eSSL (klient formálně něco chtěl, měl žádost, učinil úkon dle Katalogu služeb VS). Po zavedení obslužné agendy budou pro průběh níže uvedených případů užití relevantní i „neúřední“ kontakty v rámci obsluhy klientů (obdržený mail nebo nebo telefonát) s jejich specifiky (nenesou průkaznou identifikaci klienta, představují pouze potenciálního, neověřeného klienta).   * Dokud není zákonem ustavena agenda obsluhy klientů pro jednotlivá OVM/SPUU, hrají řídící procesní roli úkony relevantní pro evidenci v eSSL (klient formálně něco chtěl, měl žádost, učinil úkon dle Katalogu služeb VS). Po zavedení obslužné agendy budou pro průběh níže uvedených případů užití relevantní i „neúřední“ kontakty v rámci obsluhy klientů (obdržený mail nebo nebo telefonát) s jejich specifiky (nenesou průkaznou identifikaci klienta, představují pouze potenciálního, neověřeného klienta).