Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revize Předchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
znalostni_baze:metodicky_pokyn_vlakno_ict [2021/04/30 11:00] Tomáš Šedivecznalostni_baze:metodicky_pokyn_vlakno_ict [2025/08/28 08:37] (aktuální) Tomáš Šedivec
Řádek 3: Řádek 3:
  
 <WRAP center round tip 60%> <WRAP center round tip 60%>
-Celý metodický pokyn je ke stažitelný jako {{:dokumenty:metodicky_pokyn_k_vlaknu_v1-6r_final.docx|samostatný soubor}}.+Celý metodický pokyn je ke stažitelný jako {{dokumenty-schvalovani:metodicky_pokyn_k_vlaknu_v1-6r_final.docx|samostatný soubor}}.
 </WRAP> </WRAP>
  
Řádek 94: Řádek 94:
     *Evidence dopadů změny legislativy v rámci katalogu programu Digitální Česko     *Evidence dopadů změny legislativy v rámci katalogu programu Digitální Česko
       *Podle postupu prací aktualizujte a zpřesňujete evidované údaje v Katalogu záměrů, zejména případné změny v termínech realizace.       *Podle postupu prací aktualizujte a zpřesňujete evidované údaje v Katalogu záměrů, zejména případné změny v termínech realizace.
-      *Doplňte k záměru úlohu (ticket) RIA a připojte do něj zpracovaný formulář RIA viz https://www.vlada.cz/cz/ppov/lrv/ria/aktualne/vzorove-zpravy-ria-zpracovane-dle-pozadavku-obecnych-zasad-ria-138671/+      *Doplňte k záměru úlohu (ticket) RIA a připojte do něj zpracovaný formulář RIA viz [[https://ria.vlada.cz/dokumenty/]]
     *Významné milníky z hlediska životního cyklu záměru:     *Významné milníky z hlediska životního cyklu záměru:
       *Schválení návrhu nové legislativy vládou jako vládního návrhu – je možné postoupit k dalším pracím, které jsou spojeny s přípravou investičních výdajů       *Schválení návrhu nové legislativy vládou jako vládního návrhu – je možné postoupit k dalším pracím, které jsou spojeny s přípravou investičních výdajů
Řádek 107: Řádek 107:
     *Soubor kroků a milníků akceptačního testu s očekávaným vstupem a výstupem     *Soubor kroků a milníků akceptačního testu s očekávaným vstupem a výstupem
     *Zodpovědnou osobu za akceptaci     *Zodpovědnou osobu za akceptaci
-  -V tomto kroku je nutné dopracovat provozní dokumentaci, a to dle požadavků zákona 365/2000 Sb. a vyhlášky 529/2006 Sb. https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2006-529#f3147008 a nastavit odpovědnosti za provozní činnosti (procesy). V této etapě se také začínají sledovat stanovená SLA, KPI a další ukazatele, které hodnotí, zda výstup záměru pracuje tak, jak bylo navrženo a odsouhlaseno akceptačními testy. Viz. ITIL procesní blok č. 4.+  -V tomto kroku je nutné dopracovat provozní dokumentaci, a to dle požadavků zákona 365/2000 Sb. a vyhlášky 360/2023 Sb. [[https://www.e-sbirka.cz/sb/2023/360]] a nastavit odpovědnosti za provozní činnosti (procesy). V této etapě se také začínají sledovat stanovená SLA, KPI a další ukazatele, které hodnotí, zda výstup záměru pracuje tak, jak bylo navrženo a odsouhlaseno akceptačními testy. Viz. ITIL procesní blok č. 4.
   -Provoz, provozní dohled, realizace drobných změn a provozní podpora. Pro provoz je doporučením řídit se standardy ITIL (řízení kontinuity, konfigurací, incidentů, problémů atd.)   -Provoz, provozní dohled, realizace drobných změn a provozní podpora. Pro provoz je doporučením řídit se standardy ITIL (řízení kontinuity, konfigurací, incidentů, problémů atd.)
   -Hodnocení provozu. Součástí hodnocení provozu by měla být hodnotící zpráva.   -Hodnocení provozu. Součástí hodnocení provozu by měla být hodnotící zpráva.
Řádek 117: Řádek 117:
  
 ^**Název předpisu** ^**Odkaz (hyperlink)** ^**01. Detekce potřeb a úvodní formulace záměru (nový systém, velká změna)**^**02. Kvalifikace záměru uvnitř ÚSÚ/OVM (dle IK OVM) vč. posouzení legislativní shody**^**03. Analýza dopadů (RIA) a změna legislativy**^**04. Kvalifikace záměru v kontextu IKČR a OHA**^**05. Alokace finančních zdrojů pro záměr (rozpočet vs ESF fondy), ohlášení vládě**^**06. Příprava realizace (další nutná stanoviska, veřejná soutěž)**^**07. Realizace záměru (projektové řízení realizace)**^**08. Ukončení realizace, vyhodnocení (akceptační test)**^**09. Plánování provozu vč. drobných změn a zahájení provozu**^**10. Provoz, provozní dohled, realizace drobných změn a provozní podpora**^**11. Hodnocení provozu**^**12. Ukončení životního cyklu a vyřazení**^ ^**Název předpisu** ^**Odkaz (hyperlink)** ^**01. Detekce potřeb a úvodní formulace záměru (nový systém, velká změna)**^**02. Kvalifikace záměru uvnitř ÚSÚ/OVM (dle IK OVM) vč. posouzení legislativní shody**^**03. Analýza dopadů (RIA) a změna legislativy**^**04. Kvalifikace záměru v kontextu IKČR a OHA**^**05. Alokace finančních zdrojů pro záměr (rozpočet vs ESF fondy), ohlášení vládě**^**06. Příprava realizace (další nutná stanoviska, veřejná soutěž)**^**07. Realizace záměru (projektové řízení realizace)**^**08. Ukončení realizace, vyhodnocení (akceptační test)**^**09. Plánování provozu vč. drobných změn a zahájení provozu**^**10. Provoz, provozní dohled, realizace drobných změn a provozní podpora**^**11. Hodnocení provozu**^**12. Ukončení životního cyklu a vyřazení**^
-|**Informační koncepce ČR** |[[https://archi.gov.cz/ikcr-dokument:ikcr|https://archi.gov.cz/ikcr-dokument:ikcr]] |**X** |**X** | |**X** | |** ** |** ** |** ** |** ** |** ** |** ** |** ** |+|**Informační koncepce ČR** |[[https://archi.gov.cz/ikcr]] |**X** |**X** | |**X** | |** ** |** ** |** ** |** ** |** ** |** ** |** ** |
 |**Informační koncepce úřadu** |  |**X** |**X** | |**X** | |** ** |** ** |** ** |** ** |** ** |** ** |**X** | |**Informační koncepce úřadu** |  |**X** |**X** | |**X** | |** ** |** ** |** ** |** ** |** ** |** ** |**X** |
-|**Metodika Programu Digitální Česko** |[[https://www.mvcr.cz/webpm/soubor/metodika-r-i-zeni-programu-digitalni-cesko.aspx|https://www.mvcr.cz/webpm/soubor/metodika-r-i-zeni-programu-digitalni-cesko.aspx]]|**X** |**X** |**X** |**X** |**X** |**x** |**X** |**X** |** ** |** ** |** ** |**X** | +|**Metodika Programu Digitální Česko** |[[https://www.mvcr.cz/soubor/metodika-r-i-zeni-programu-digitalni-cesko.aspx]]|**X** |**X** |**X** |**X** |**X** |**x** |**X** |**X** |** ** |** ** |** ** |**X** | 
-|**Metody řízení ICT veřejné správy** |[[https://archi.gov.cz/metody-dokument:metody|https://archi.gov.cz/metody-dokument:metody]] | | |** ** | | |**x** |**X** |**X** |**X** |**X** |**X** |**X** | +|**Metody řízení ICT veřejné správy** |[[https://archi.gov.cz/metody_dokument]] | | |** ** | | |**x** |**X** |**X** |**X** |**X** |**X** |**X** | 
-|**Národní architektonický plán** |[[https://archi.gov.cz/nap-dokument:nap|https://archi.gov.cz/nap-dokument:nap]] |**X** |**X** |** ** |** ** | |** ** |** ** |** ** |**X** |** ** |** ** |** ** | +|**Národní architektonický plán** |[[https://archi.gov.cz/nap_dokument]] |**X** |**X** |** ** |** ** | |** ** |** ** |** ** |**X** |** ** |** ** |** ** | 
-|**Strategické a metodické dokumenty vztahujcí se ke konkrétní detekované potřebě** |[[https://www.databaze-strategie.cz/|https://www.databaze-strategie.cz/]] |**X** |**X** |**X** |**X** | |** ** |** ** |**X** |** ** |**X** |**X** |**X** | +|**Strategické a metodické dokumenty vztahujcí se ke konkrétní detekované potřebě** |[[https://www.databaze-strategie.cz/]] |**X** |**X** |**X** |**X** | |** ** |** ** |**X** |** ** |**X** |**X** |**X** | 
-|**Usnesení vlády ČR č. 86/2020 o uložení povinností informovat vládu v souvislosti s výdaji v oblasti informačních a komunikačních technologií**|[[https://www.mvcr.cz/soubor/usneseni-vlady-c-86-2020-sb-ze-dne-27-ledna-2020.aspx|https://www.mvcr.cz/soubor/usneseni-vlady-c-86-2020-sb-ze-dne-27-ledna-2020.aspx]]| | | |**X** |**X** |** ** |** ** |** ** |** ** |** ** |** ** |** ** | +|**Usnesení vlády ČR č. 86/2020 o uložení povinností informovat vládu v souvislosti s výdaji v oblasti informačních a komunikačních technologií**|{{ :dokumenty:usneseni_2020_86_konsolidovane.docx |}}| | | |**X** |**X** |** ** |** ** |** ** |** ** |** ** |** ** |** ** | 
-|**Vyhláška č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě** |[[https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2002-323|https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2002-323]] |** ** |** ** |** ** |** ** |**X** |** ** |** ** |** ** |** ** |** ** |** ** |** ** | +|**Vyhláška č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě** |[[https://www.e-sbirka.cz/sb/2021/412/]] |** ** |** ** |** ** |** ** |**X** |** ** |** ** |** ** |** ** |** ** |** ** |** ** | 
-|**Zákon. 250/2017 O elektronické identifikaci** |[[https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2017-250|https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2017-250]] |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |**X** |** ** | +|**Zákon. 250/2017 O elektronické identifikaci** |[[https://www.e-sbirka.cz/sb/2017/250/]] |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |**X** |** ** | 
-|**Zákon 110/2019 O zpracování osobních údajů** |[[https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2019-110|https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2019-110]] |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |**X** |**X** | +|**Zákon 110/2019 O zpracování osobních údajů** |[[https://www.e-sbirka.cz/sb/2019/110/]] |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |**X** |**X** | 
-|**Zákon 111/2009 O základních registrech..** |[[https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2009-111|https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2009-111]] |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |**X** |** ** | +|**Zákon 111/2009 O základních registrech..** |[[https://www.e-sbirka.cz/sb/2009/111/]] |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |**X** |** ** | 
-|**Zákon 12/2020 o právu na digitální služby** |[[https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2020-12|https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2020-12]] |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |**X** |** ** | +|**Zákon 12/2020 o právu na digitální služby** |[[https://www.e-sbirka.cz/sb/2020/12/]] |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |**X** |** ** | 
-|**Zákon 181/2014 O kybernetické bezpečnosti** |[[https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2014-181|https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2014-181]] |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |**X** |**X** |**X** |**X** | +|**Zákon 181/2014 O kybernetické bezpečnosti** |[[https://www.e-sbirka.cz/sb/2014/181/]] |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |**X** |**X** |**X** |**X** | 
-|**Zákon 218/2000 Sb. o rozpočtových pravidlech** |[[https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2000-218|https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2000-218]] |** ** |** ** |** ** |** ** |**X** |**X** |** ** |**X** |** ** |** ** |** ** |** ** | +|**Zákon 218/2000 Sb. o rozpočtových pravidlech** |[[https://www.e-sbirka.cz/sb/2000/218/]] |** ** |** ** |** ** |** ** |**X** |**X** |** ** |**X** |** ** |** ** |** ** |** ** | 
-|**Zákon 297/2016 O službách vytvářejících důvěru** |[[https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2016-297|https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2016-297]] |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |**X** |** ** | +|**Zákon 297/2016 O službách vytvářejících důvěru** |[[https://www.e-sbirka.cz/sb/2016/297/]] |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |**X** |** ** | 
-|**Zákon 300/2008 O elektronických úkonech a datové konverzi** |[[https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2008-300|https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2008-300]] |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |** ** |** ** |** ** | +|**Zákon 300/2008 O elektronických úkonech a datové konverzi** |[[https://www.e-sbirka.cz/sb/2008/300/]] |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |** ** |** ** |** ** | 
-|**Zákon 365/2000 Sb. o informačních systémech veřejné správy** |[[https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2000-365|https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2000-365]] |** ** |**X** |**X** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |**X** |**X** |**X** |**X** | +|**Zákon 365/2000 Sb. o informačních systémech veřejné správy** |[[https://www.e-sbirka.cz/sb/2000/365/]] |** ** |**X** |**X** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |**X** |**X** |**X** |**X** | 
-|**Zákon 499/2004 O. archivnictví a spisové službě** |[[https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2004-499|https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2004-499]] |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |**X** |** ** |+|**Zákon 499/2004 O. archivnictví a spisové službě** |[[https://www.e-sbirka.cz/sb/2004/499/]] |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |** ** |**X** |**X** |** ** |
 |**Zákony a vyhlášky vážící se k detekované potřebě** |** ** |**X** |**X** |**X** |**X** |**X** |**X** |** ** |**X** |**X** |**X** |**X** |**X** | |**Zákony a vyhlášky vážící se k detekované potřebě** |** ** |**X** |**X** |**X** |**X** |**X** |**X** |** ** |**X** |**X** |**X** |**X** |**X** |
  
Řádek 165: Řádek 165:
 ^Název pracovního balíčku ^Vstupy ^^Výstupy ^^Zpracováno v rámci záměru? ^^ ^Název pracovního balíčku ^Vstupy ^^Výstupy ^^Zpracováno v rámci záměru? ^^
 | |Povinné |Nepovinné |Povinné |Nepovinné | Volný text| Check-list| | |Povinné |Nepovinné |Povinné |Nepovinné | Volný text| Check-list|
-|01. Detekce potřeb a úvodní formulace záměru (nový systém, velká změna) |- [[https://archi.gov.cz/ikcr-dokument:ikcr|Informační koncepce ČR]]\\ - [[https://spcss.archirepo.com/digitalnicesko|Záměr v katalogu DČ]] |- Požadavky vedení úřadu|- [[https://spcss.archirepo.com/digitalnicesko|Změna záměru v katalogu DČ]] |Zavedení do interní databáze záměrů|[[https://spcss.archirepo.com/digitalnicesko/webapp/object/id-el-219fab6c-14be-4ab9-9873-0d4d51a7b0f6|https://spcss.archirepo.com\\ /digitalnicesko/webapp/object/id-el-219fab6c-14be-4ab9-9873-0d4d51a7b0f6]]|☐Záměr zadán do katalogu digitálního Česka\\ \\ ☐Zmapovány potřeby (sběr požadavků) | +|01. Detekce potřeb a úvodní formulace záměru (nový systém, velká změna) |- [[https://archi.gov.cz/ikcr|Informační koncepce ČR]]\\ - [[https://katalog-dc.archirepo.com/|Záměr v katalogu DČ]] |- Požadavky vedení úřadu|- [[https://katalog-dc.archirepo.com/|Změna záměru v katalogu DČ]] |Zavedení do interní databáze záměrů|[[https://katalog-dc-bridge.archirepo.com/zamerdetail/id-el-219fab6c-14be-4ab9-9873-0d4d51a7b0f6|https://spcss.archirepo.com\\ /digitalnicesko/webapp/object/id-el-219fab6c-14be-4ab9-9873-0d4d51a7b0f6]]|☐Záměr zadán do katalogu digitálního Česka\\ \\ ☐Zmapovány potřeby (sběr požadavků) | 
-|02. Kvalifikace záměru uvnitř ÚSÚ/OVM (dle IK OVM) |- Informační koncepce úřadu\\ - [[https://spcss.archirepo.com/digitalnicesko|Záměr v katalogu DČ]]\\ - [[https://rpp-ais.egon.gov.cz/AISP/|Evidence RPP – agendy, ISVS, oprávnění]] | |- [[https://spcss.archirepo.com/digitalnicesko|Změna záměru v katalogu DČ]]\\ - [[https://rpp-ais.egon.gov.cz/AISP/|Potřebné úpravy evidence RPP – agendy, ISVS, oprávnění]] |Změna v interní databázi záměrů | |☐Záměr aktualizován v katalogu digitálního Česka\\ \\ ☐Soulad s Informační koncepcí úřadu\\ \\ ☐Soulad s informacemi v RPP\\ \\ ☐Soulad s rejstříkem ISVS\\ \\ ☐Přehled dopadů pro nelegislativní materiály|+|02. Kvalifikace záměru uvnitř ÚSÚ/OVM (dle IK OVM) |- Informační koncepce úřadu\\ - [[https://katalog-dc.archirepo.com/|Záměr v katalogu DČ]]\\ - [[https://rpp-ais.egon.gov.cz/AISP/|Evidence RPP – agendy, ISVS, oprávnění]] | |- [[https://katalog-dc.archirepo.com/|Změna záměru v katalogu DČ]]\\ - [[https://rpp-ais.egon.gov.cz/AISP/|Potřebné úpravy evidence RPP – agendy, ISVS, oprávnění]] |Změna v interní databázi záměrů | |☐Záměr aktualizován v katalogu digitálního Česka\\ \\ ☐Soulad s Informační koncepcí úřadu\\ \\ ☐Soulad s informacemi v RPP\\ \\ ☐Soulad s rejstříkem ISVS\\ \\ ☐Přehled dopadů pro nelegislativní materiály|
 |03. Úprava legislativy |- Analýza legislativního prostředí pro záměr\\ - Dopady změn legislativy\\ - Metodika RIA a Zásady digitálně přívětivé legislativy | |- Důvod změny či zachování legislativy\\ - [[https://rpp-ais.egon.gov.cz/AISP/|Potřebné úpravy evidence RPP – agendy, ISVS, oprávnění]]\\ - Výsledky dopadové analýzy (RIA)\\ - Návrh změn legislativy | | |☐RIA (formulář úlohy katalogu DĆ)\\ \\ ☐Upravená legislativa\\ \\ ☐Úpravy informací v RPP | |03. Úprava legislativy |- Analýza legislativního prostředí pro záměr\\ - Dopady změn legislativy\\ - Metodika RIA a Zásady digitálně přívětivé legislativy | |- Důvod změny či zachování legislativy\\ - [[https://rpp-ais.egon.gov.cz/AISP/|Potřebné úpravy evidence RPP – agendy, ISVS, oprávnění]]\\ - Výsledky dopadové analýzy (RIA)\\ - Návrh změn legislativy | | |☐RIA (formulář úlohy katalogu DĆ)\\ \\ ☐Upravená legislativa\\ \\ ☐Úpravy informací v RPP |
-|04. Kvalifikace záměru v kontextu IKČR a OHA |- [[https://archi.gov.cz/ikcr-dokument:ikcr|Informační koncepce ČR]] a [[https://archi.gov.cz/start|její navazující dokumenty]]\\ - [[https://www.mvcr.cz/clanek/agenda-odboru-hlavniho-architekta-egovernmentu-agenda-odboru-hlavniho-architekta-egovernmentu.aspx?q=Y2hudW09NA%3d%3d|Formuláře OHA]]| |- Schválený formulář OHA\\ - [[https://rpp-ais.egon.gov.cz/AISP/|Potřebné úpravy evidence RPP – agendy, ISVS, oprávnění]] | | |☐Soulad s informační koncepcí ČR\\ \\ ☐Vyplněný formulář OHA\\ \\ ☐Schválený formulář OHA\\ \\ ☐Úpravy informací v RPP\\ \\ ☐Úpravy informací v rejstříku ISVS | +|04. Kvalifikace záměru v kontextu IKČR a OHA |- [[https://archi.gov.cz/ikcr|Informační koncepce ČR]] a [[https://archi.gov.cz/start|její navazující dokumenty]]\\ - [[https://archi.gov.cz/uvod_schvalovani|Formuláře OHA]]| |- Schválený formulář OHA\\ - [[https://rpp-ais.egon.gov.cz/AISP/|Potřebné úpravy evidence RPP – agendy, ISVS, oprávnění]] | | |☐Soulad s informační koncepcí ČR\\ \\ ☐Vyplněný formulář OHA\\ \\ ☐Schválený formulář OHA\\ \\ ☐Úpravy informací v RPP\\ \\ ☐Úpravy informací v rejstříku ISVS | 
-|05. Alokace finančních zdrojů pro záměr (rozpočet vs. ESF fondy), ohlášení vládě|- Informace na vládu\\ - Rozpočtové systémy úřadu |- Struktury ESIF |- Vzetí na vědomí vládou ČR\\ - [[https://spcss.archirepo.com/digitalnicesko|Změna záměru v katalogu DČ]]\\ - Kalkulace 5ti letého TCO (celkové náklady na vlastnictví) |Studie proveditelnosti | |☐Záměr aktualizován v katalogu digitálního Česka\\ \\ ☐Zajištěné financování\\ \\ ☐Informace dle ÚV86 – úloha v katalogu DČ | +|05. Alokace finančních zdrojů pro záměr (rozpočet vs. ESF fondy), ohlášení vládě|- Informace na vládu\\ - Rozpočtové systémy úřadu |- Struktury ESIF |- Vzetí na vědomí vládou ČR\\ - [[https://katalog-dc.archirepo.com/|Změna záměru v katalogu DČ]]\\ - Kalkulace 5ti letého TCO (celkové náklady na vlastnictví) |Studie proveditelnosti | |☐Záměr aktualizován v katalogu digitálního Česka\\ \\ ☐Zajištěné financování\\ \\ ☐Informace dle ÚV86 – úloha v katalogu DČ | 
-|06. Příprava realizace (další nutná stanoviska, veřejná soutěž) |- Schválený formulář OHA\\ - Žádosti o vyjádření dotčených subjektů\\ - Dokumenty k zadávacímu řízení |- Studie proveditelnosti|- Schválení realizace dotčenými subjekty\\ - [[https://nen.nipez.cz/|Evidence v NEN]]\\ - Zadávací dokumentace\\ - Ukončení zadávacího řízení\\ - [[https://spcss.archirepo.com/digitalnicesko|Změna záměru v katalogu DČ]]| | |☐Zakázka zveřejněna v NEN\\ \\ ☐Vytvořená zadávací dokumentace\\ \\ ☐Záměr aktualizován v katalogu digitálního Česka\\ \\ ☐Realizační report 10-20 % plnění (úloha v katalogu DČ) | +|06. Příprava realizace (další nutná stanoviska, veřejná soutěž) |- Schválený formulář OHA\\ - Žádosti o vyjádření dotčených subjektů\\ - Dokumenty k zadávacímu řízení |- Studie proveditelnosti|- Schválení realizace dotčenými subjekty\\ - [[https://nen.nipez.cz/|Evidence v NEN]]\\ - Zadávací dokumentace\\ - Ukončení zadávacího řízení\\ - [[https://katalog-dc.archirepo.com/|Změna záměru v katalogu DČ]]| | |☐Zakázka zveřejněna v NEN\\ \\ ☐Vytvořená zadávací dokumentace\\ \\ ☐Záměr aktualizován v katalogu digitálního Česka\\ \\ ☐Realizační report 10-20 % plnění (úloha v katalogu DČ) | 
-|07. Realizace záměru (projektové řízení realizace) |- Projektový tým\\ - [[https://archi.gov.cz/metody-dokument:metody|Metody řízení ICT]] | |- Sestavený tým – dodavatel + zadavatel\\ - [[https://spcss.archirepo.com/digitalnicesko|Změna záměru v katalogu DČ]] | | |☐Záměr aktualizován v katalogu digitálního Česka\\ \\ ☐Realizační report 20-90% plnění (úloha v katalogu DČ) | +|07. Realizace záměru (projektové řízení realizace) |- Projektový tým\\ - [[https://archi.gov.cz/metody_dokument|Metody řízení ICT]] | |- Sestavený tým – dodavatel + zadavatel\\ - [[https://katalog-dc.archirepo.com/|Změna záměru v katalogu DČ]] | | |☐Záměr aktualizován v katalogu digitálního Česka\\ \\ ☐Realizační report 20-90% plnění (úloha v katalogu DČ) | 
-|08. Ukončení realizace, vyhodnocení (akceptační test) | | |- Dokumentace systému\\ - Provozní smlouva\\ - [[https://spcss.archirepo.com/digitalnicesko|Změna záměru v katalogu DČ]] | | |☐Realizační report = 100% (úloha v katalogu DČ)\\ \\ ☐Akceptační testy\\ \\ ☐Provozní dokumentace\\ \\ ☐Smlouva o provozu a podpoře |+|08. Ukončení realizace, vyhodnocení (akceptační test) | | |- Dokumentace systému\\ - Provozní smlouva\\ - [[https://katalog-dc.archirepo.com/|Změna záměru v katalogu DČ]] | | |☐Realizační report = 100% (úloha v katalogu DČ)\\ \\ ☐Akceptační testy\\ \\ ☐Provozní dokumentace\\ \\ ☐Smlouva o provozu a podpoře |
 |09. Plánování provozu vč. drobných změn a zahájení provozu |- Dokumentace systému\\ - Provozní smlouva | |- Plán změn | | | | |09. Plánování provozu vč. drobných změn a zahájení provozu |- Dokumentace systému\\ - Provozní smlouva | |- Plán změn | | | |
 |10. Provoz, provozní dohled, realizace drobných změn a provozní podpora |- Dokumentace systému\\ - Provozní smlouva\\ - Plán změn | | | | | | |10. Provoz, provozní dohled, realizace drobných změn a provozní podpora |- Dokumentace systému\\ - Provozní smlouva\\ - Plán změn | | | | | |