Vyhledávání

Výsledky hledání můžete vidět níže.

Výsledky studie federace portálů veřejné správy @znalostni_baze
31 - počet výskytů, Poslední úprava:
stí federace národního identitního schématu, tedy využívat služby Národní identitní autority a jeho správce ... tového fondu a veřejného datového fondu, * musí využívat datovou základnu Katalogu služeb a životních situ... ZISVS, ale pro potřeby jeho využívání je potřeba využívat práva a plnit povinnosti dle ZoZR. Jedná se přede... odstaty informačním systémem veřejné správy, může využívat služeb ISZR a ISSS následujícími způsoby: - Bý
Globální architektura propojeného datového fondu @znalostni_baze
21 - počet výskytů, Poslední úprava:
ní jako referenční je, že orgán veřejné moci může využívat tyto údaje “aniž by ověřoval jejich správnost” ve... zdálené identifikace a autentizace bude moci plně využívat veškerých digitálních služeb eGovernmentu. Obráz... či základním registrům|Vnitřní služby, které může využívat pouze ISZR pro získávání a dereferenci údajů z je... ktive, musí být schopen řádně volat, konzumovat a využívat webové služby vnějšího rozhraní ISZR dle provozní
Klíčové oblasti architektury eGovernmentu
12 - počet výskytů, Poslední úprava:
Evropského účetního dvora]]. Úřady mají povinnost využívat majetek v souladu s 3E a sledovat a vyhodnocovat ... ít digitální službu. Právo činit digitální úkon a využívat digitální služby je zakotveno v [[https://www.zak... z vlastního rozhodnutí, nebo z technických důvodů využívat digitální služby. Listinná či asistovaná podoba s... rmacniho_systemu_datovych_schranek|doporučujeme]] využívat systém ISDS jako integrální součást jejich elektr
Architektura úřadu v kontextu veřejné správy a jejích vrstvách architektury @nap_dokument
12 - počet výskytů, Poslední úprava:
údajů, které je agenda oprávněna při své činnosti využívat ze základních registrů a dalších agend. V rámci t... trů či jiných agend má oprávnění při své činnosti využívat a správce agendového informačního systému pak při... že by tento systém nemohl některé své komponenty využívat společně s ostatními agendami (a agendovými systé... mosprávy umožnit místo budování lokálních portálů využívat SaaS služeb Portálu občana v PVS, a to v prvním k
Procesní, sémiotická, bezpečnostní a provozní pravidla pro migraci na jednotnou státní doménu gov.cz @znalostni_baze
9 - počet výskytů, Poslední úprava:
organizace. ÚOSS nebudou muset pro nové systémy využívat placené nové domény druhého řádu, stávající nepou... vnost.cz nebo drogy-info.cz nebo rovnaodmena.cz), využívat funkce „za lomítkem” nebo některé tyto domény v z... vy. Naopak se doporučuje při případných výjimkách využívat funkci **//„//za lomítkem**”. - Předkladatel ne... ID portál// (covid.gov.cz) – takové portály budou využívat doménu třetího řádu. Ostatní portály rezortního v
Portály veřejné správy a soukromoprávních uživatelů údajů @nap
6 - počet výskytů, Poslední úprava:
ckou identitou činit podání vůči veřejné správě a využívat její služby. Více je v samostatném [[nap:portal_o... stí federace národního identitního schématu, tedy využívat služby [[nap:nia|Národní identitní autority]] a j... y_datovy_fond|veřejného datového fondu]] * Musí využívat datovou základnu [[nap:katalog_sluzeb|katalogu sl... stí federace národního identitního schématu, tedy využívat služby [[nap:nia|Národní identitní autority]] a j
Informační koncepce ČR
6 - počet výskytů, Poslední úprava:
ě vytvářené či modifikované digitální služby musí využívat relevantní zdroje veřejných dat a publikovat svá ... tření EU. Právní úprava na národní úrovni by měla využívat transpozičních možností, které evropské právo při... ního rozhodnutí, lidských nebo technických důvodů využívat digitální služby. Kromě toho veřejné služby mají ... |Je nutno budovat ISVS efektivně a snažit se využívat v maximální míře již vytvořené a sdílené procesně
Systémy správy dokumentů @nap
5 - počet výskytů, Poslední úprava:
27 již bude muset většina veřejnoprávních původců využívat výlučně atestované eSSL Z hlediska „nosiče“ můž... řejnoprávní původci budou postupně muset přejít a využívat výhradně systémy eSSL, které jsou atestované. Ate... 27 bude muset většina veřejnoprávních původců již využívat výhradně atestovaný eSSL * Vyjmutí malých obcí ... ovšem bez zásadních změn), tak je možné daný eSSL využívat až do konce platnosti původního atestu a reatesto
Agendový model veřejné správy @nap
5 - počet výskytů, Poslední úprava:
moci nebo soukromoprávní uživatel údajů oprávněn využívat údaje ze základních registrů nebo z agendových in... jí, těmto systémům jsou pak stanovena i oprávnění využívat služby základních registrů, a tedy využívat referenční údaje a údaje z jiných agendových informačních systé... lašovatel stanoví, kdo a které údaje smí z agendy využívat anebo je naopak agendě ze svých AIS poskytuje.
Metodické doporučení ke ztotožňování fyzických osob u SPUÚ @znalostni_baze
5 - počet výskytů, Poslední úprava:
dních registrech a dalších evidencích je oprávněn využívat). ===== Úvod k dokumentu ===== **SPUÚ může použ... cestovních dokladů**((SPUÚ musí mít zákonné právo využívat údaje vedené ve zmíněných evidencích, což vzhlede... d SPUÚ z nějakého důvodu nebude chtít tuto službu využívat, nabízí se možnost stažením dat z [[https://vdp.c... tovat i fakt, že dané SPUÚ musí mít zákonné právo využívat údaje vedené ve zmíněných evidencích, což vzhlede
Využívání oprávnění na údaje jiných informačních systémů @znalostni_baze
5 - počet výskytů, Poslední úprava:
egistru v rozsahu, v jakém je oprávněn tyto údaje využívat podle tohoto zákona nebo podle jiných právních př... rávy bude potřeba pro výkon jím ohlašované agendy využívat, přičemž potřebu těchto údajů odůvodní. Množina t... na všechny údaje. Pokud hodlá orgán veřejné moci využívat údaje z určitého informačního systému veřejné spr... řečeno – veduli u sebe nějaký údaj, mám právo ho využívat ze systému, kde se vede primárně. </WRAP> Právní
Tabulky pro uvedení IK do souladu s IKČR @znalostni_baze
5 - počet výskytů, Poslední úprava:
ry státu]] |OVM je napojeno na CMS, i nadále bude využívat KIVS. OVM provede transformaci své síťové infrast... ýsledek převezme a implementuje. OVM bude aktivně využívat dostupné kapacity z Kompetenčního centra (OHA).\\... ory prostorových dat a jaké má potřeby a možnosti využívat centrální sdílené služby pro prostorové informace... ojektu (EA), které sdílené služby jiných OVM může využívat a tamtéž poskytne ostatním plán rozvoje sdílených
Řízení na úrovni útvaru ICT OVS @metody_dokument
5 - počet výskytů, Poslední úprava:
začít plánovat jeho obměnu. * Mnoho komodit lze využívat jako službu. * Interní zdroje nejsou ty nejlevn... soustřeďuje na nové služby, resp. je i vhodné ho využívat v kombinaci s ITIL přístupem na velké změny v rám... dných řešení je vhodné pří budování nových služeb využívat pilotních projektů s možností zapojení odborné ve... ní Kybernetické bezpečnosti a rizik se doporučuje využívat ustanovení zákona č. 181/2014 Sb. o Kybernetické
Propojený datový fond @nap
5 - počet výskytů, Poslední úprava:
dě, kterou má řádně ohlášenou v RPP, má povinnost využívat pro tyto účely aktuální státem garantovaná data z... zákonné požadavky. Poslední možností pro SPUU je využívat formuláře Czech POINT. V zákoně č. 111/2009 Sb. -... erenční údaje ze ZR svými AIS a dále poskytovat a využívat údaje přes I[[:nap:egsb|eGon Service Bus / Inform... .szrcr.cz/file/170/ * Informace, jakým způsobem využívat [[nap:notifikace|notifikace]] ze ZR je k dispozic
Slovník pojmů eGovernmentu
5 - počet výskytů, Poslední úprava:
y státu, možnosti komunikovat se státní správou a využívat služeb na internetu. |  |Výklad OeG |  | |**DPL**... at diferencované zpoplatnění motivující zákazníky využívat služby IT mimo nejfrekventovanější doby. |  |ITIL... stou, jak se s vládou spojit, lidé mohou i nadále využívat například schůzky s úředníky tváří v tvář. |  |OE... z vlastního rozhodnutí, nebo z technických důvodů využívat digitální služby. Kromě toho veřejné služby mají
Evidence subjektů @nap
4 - počet výskytů, Poslední úprava:
Architektonické úložiště a nástroj @nar_dokument
4 - počet výskytů, Poslední úprava:
Časté otázky související s využíváním NIA @znalostni_baze
4 - počet výskytů, Poslední úprava:
Návod na doplnění agendového informačního systému (AIS) do agendy @znalostni_baze
4 - počet výskytů, Poslední úprava:
Historie digitalizace služeb @znalostni_baze
4 - počet výskytů, Poslední úprava:
Řízení jednotlivých ICT řešení @metody_dokument
4 - počet výskytů, Poslední úprava:
Stručný návod na ohlášení nové agendy @znalostni_baze
3 - počet výskytů, Poslední úprava:
Rámec obsahu a výstupů architektur @nar_dokument
3 - počet výskytů, Poslední úprava:
Způsoby získání referenčních údajů ze ZR @nap
3 - počet výskytů, Poslední úprava:
Referenční rozhraní veřejné správy @nap
3 - počet výskytů, Poslední úprava:
Pseudonymizace subjektů v datovém fondu úřadu @nap
3 - počet výskytů, Poslední úprava:
Přístupnost informací @nap
3 - počet výskytů, Poslední úprava:
Referenční údaje @nap
3 - počet výskytů, Poslední úprava:
Mandáty a zastupování v elektronické komunikaci @nap
3 - počet výskytů, Poslední úprava:
Informační systém datových schránek @nap
3 - počet výskytů, Poslední úprava:
Spolupráce s ostatními útvary úřadu a eGovernmentu @metody_dokument
3 - počet výskytů, Poslední úprava:
Architektonická vize eGovernmentu ČR @nap_dokument
3 - počet výskytů, Poslední úprava:
Identifikace klientů veřejné správy @nap
3 - počet výskytů, Poslední úprava:
Často kladené dotazy (FAQ)
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
Předpoklady a východiska řízení ICT OVS @metody_dokument
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
Stručná metodika efektivního modelování @znalostni_baze
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
Využívání datových schránek pro autentizaci uživatelů @znalostni_baze
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
Metodika výpočtu TCO ICT služeb veřejné správy @znalostni_baze
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
CzechPOINT @nap
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
Bezpečnost elektronické identity @znalostni_baze
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
eGovernment On-Line Service Bus / Informační systém sdílené služby @nap
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
Informační systém základních registrů @nap
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
Portál občana a portál veřejné správy @nap
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
Systémy a služby spojené s právním řádem a legislativou @nap
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
NIA ID @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Státní právnická osoba @znalostni_baze
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Současný a cílový stav řízení ICT VS ČR @metody_dokument
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Jednotná digitální brána (SDG) a systém pouze jednou (OOTS) @znalostni_baze
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Mobilní klíč eGovernmentu @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Mezistátní komunikace informačních systémů @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Kontext eGSB/ISSS @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Otevřený zdrojový kód @znalostni_baze
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Osvědčení o digitálním úkonu @znalostni_baze
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Úvod @metody_dokument
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Komunikační infrastruktura veřejné správy @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Jednotný identitní prostor veřejné správy @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Základní registry @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Osnova vzorové informační koncepce OVS @znalostni_baze
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Akt o interoperabilní Evropě (Interoperable Europe Act) @znalostni_baze
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Sdílené provozní informační systémy @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Úvod @nap_dokument
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Jednotné obslužné kanály úředníků @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
eGovernment cloud @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
eObčanka @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Návod na doplnění služeb VS do agendy @znalostni_baze
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Úplné elektronické podání @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Formulářový agendový informační systém @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Stručný návod na aktualizaci ohlášení využití veřejných údajů @znalostni_baze
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Struktura modelovaných architektur @nar_dokument
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Integrace informačních systémů @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
I.CA @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava: