Vyhledávání
Výsledky hledání můžete vidět níže.
Fulltextové výsledky:
- Popis sdílených služeb, funkčních celků a tematických oblastí veřejné správy ČR @nap_dokument
- uzby_verejne_spravy_cr#Jednotné obslužné kanály a uživatelská rozhraní úředníků|Jednotné obslužné kanály a uživatelská rozhraní úředníků]]** * **[[nap_dokument:architektu... ejne_spravy}} ===== Jednotné obslužné kanály a uživatelská rozhraní úředníků ===== <WRAP center round tip 60... ych_uradu#Pravidla pro Jednotné obslužné kanály a uživatelská rozhraní úředníků|Způsoby využívání sdílených slu
- Způsoby využívání sdílených služeb, funkčních celků a tematických oblastí jednotlivými úřady @nap_dokument
- ych_uradu#Pravidla pro Jednotné obslužné kanály a uživatelská rozhraní úředníků|Jednotné obslužné kanály a uživatelská rozhraní úředníků]]** * **[[nap_dokument:pravidla_p... ===== Pravidla pro Jednotné obslužné kanály a uživatelská rozhraní úředníků ===== <WRAP center round tip 60
- Architektura úřadu v kontextu veřejné správy a jejích vrstvách architektury @nap_dokument
- a bezpečnostní služby}} ==== Pravidla pro uživatelská rozhraní a přístup k informačním systémům ==== Uživatelská rozhraní ISVS i provozních systémů musí být přede... kční * Transakční obsah portálu (formuláře nebo uživatelská rozhraní portálových aplikací) musí být integrová
- Úvod @nap_dokument
- Cloud]]| |[[:ikcr#Architektonický princip ČR P15: Uživatelská přívětivost|Architektonický princip ČR P15: Uživatelská přívětivost]]|[[nap:portaly_verejne_spravy_a_soukromop... sní a aplikační architektury: * Multikanálová uživatelská rozhraní * pro klienty VS * pro zaměstn
- Informační koncepce ČR
- | |P15|**Uživatelská přívětivost**\\ \\ (User-friendliness)
- Postupy při tvorbě a hlášení metrik @playgroud
- ndového systému jednoznačně určující status * **Uživatelská spokojenost** * technický název: spokojenost
- Jednotná digitální brána (SDG) a systém pouze jednou (OOTS) @znalostni_baze
- ě elektronizované. Současně ovšem funkcionalita a uživatelská přívětivost některých z postupů budou v průběhu n
- Výsledky studie federace portálů veřejné správy @znalostni_baze
- ých schránek jako součást Design systému tak, aby uživatelská zkušenost na všech portálech byla stejná. |**Bez
- Metodika výpočtu TCO ICT služeb veřejné správy @znalostni_baze
- prirucka_metodika_tco_ict_v3.10_priloha_c.1.docx |Uživatelská příručka}} * {{ :znalostni_baze:egc-tco-egc_clo
- Bezpečnost elektronické identity @znalostni_baze
- émy **NIKDY** nevyžadují osobní údaje ani důvěrná uživatelská data e-mailem. * Nevyužívejte sdílené počítače/
- Mandáty a zastupování v elektronické komunikaci @nap
- nta veřejné správy k úkonu digitální služby a pro uživatelská oprávnění podle jeho obsazení do role je nezbytné
- Přístupnost informací @nap
- bem mají být budovány informační systémy a jejich uživatelská rozhraní a jejich funkce tak, aby výstupem byly i
- Systémové a uživatelské notifikace, hlavní principy a rozdíly @nap
- ktních údajů FO? Klíčové vysvětlované pojmy: - Uživatelská/ klientská notifikace = upozornění pro klienta
- Klíčové oblasti architektury eGovernmentu
- ěly ostatní úřady dodržovat. Jedná se například o uživatelská pravidla (tj. jak se mají uživatelé IS chovat), s
- NAP: Celky podle vrstev a využití @nap_dokument
- _verejne_spravy}} =====Jednotné obslužné kanály a uživatelská rozhraní úředníků===== {{page>nap:jednotne_obsluz