Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revize Předchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
Následující verzeObě strany příští revize
univerzalni_kontaktni_misto [2019/09/28 10:19] Tomáš Šedivecnap:univerzalni_kontaktni_misto [2019/10/08 07:42] – ↷ Stránka přesunuta z 'univerzalni_kontaktni_misto' do 'nap:univerzalni_kontaktni_misto' Tomáš Šedivec
Řádek 17: Řádek 17:
 ===== Samoobslužná univerzální kontaktní místa ===== ===== Samoobslužná univerzální kontaktní místa =====
  
-Samoobslužná kontaktní místa mají za svůj cíl omezit přímý kontakt klienta veřejné správy s úřady veřejné správy. Pro splnění tohoto cíle musí splnit podmínky uživatelské přívětivosti a zajistit, že samoobslužná alternativa služby je rovnocenná asistované verzi. Ministerstvo vnitra ČR vybudovalo a provozuje důležité systémy a služby, bez kterých by samoobslužná kontaktní místa nemohla fungovat či by jejich potenciál nemohl být naplněn jako např. [[:portal_obcana|Portál občana]], [[:elektronicka_identifikace_pro_klienty_verejne_spravy|Národní identitní autoritu]] nebo [[:komunikacni_infrastruktura_verejne_spravy|Centrální místo služeb]]. Samooblužné univerzální kontaktní místo může narozdíl od asistovaného univerzálního kontaktního místa obsahovat i služby, které jsou vysoce specializované, protože jde o vůli klienta využít službu a je si vědom všech na něj kladených požadavků. Samoobslužné univerzální kontaktní místo vždy klientovi poskytne dostatek informací a návodů, jak danou službu správně využít. V rámci všech poskytovaných služeb se plánuje rozvoj, který se zaměřuje na rozšíření dostupných služeb či zajištění bezodstávkového režimu 24x7.  +Samoobslužná kontaktní místa mají za svůj cíl omezit přímý kontakt klienta veřejné správy s úřady veřejné správy. Pro splnění tohoto cíle musí splnit podmínky uživatelské přívětivosti a zajistit, že samoobslužná alternativa služby je rovnocenná asistované verzi. Ministerstvo vnitra ČR vybudovalo a provozuje důležité systémy a služby, bez kterých by samoobslužná kontaktní místa nemohla fungovat či by jejich potenciál nemohl být naplněn jako např. [[:portal_obcana|Portál občana]], [[nap:elektronicka_identifikace_pro_klienty_verejne_spravy|Národní identitní autoritu]] nebo [[:komunikacni_infrastruktura_verejne_spravy|Centrální místo služeb]]. Samooblužné univerzální kontaktní místo může narozdíl od asistovaného univerzálního kontaktního místa obsahovat i služby, které jsou vysoce specializované, protože jde o vůli klienta využít službu a je si vědom všech na něj kladených požadavků. Samoobslužné univerzální kontaktní místo vždy klientovi poskytne dostatek informací a návodů, jak danou službu správně využít. V rámci všech poskytovaných služeb se plánuje rozvoj, který se zaměřuje na rozšíření dostupných služeb či zajištění bezodstávkového režimu 24x7.  
  
 ==== Samoobslužná specializovaná kontaktní místa ==== ==== Samoobslužná specializovaná kontaktní místa ====