Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
Obě strany předchozí revize Předchozí verze Následující verze | Předchozí verzePoslední revizeObě strany příští revize |
sdilene_agendove_is_v_prenesene_pusobnosti [2019/09/06 15:34] – Tomáš Šedivec | nap:sdilene_agendove_is_v_prenesene_pusobnosti [2020/05/12 15:03] – Tomáš Šedivec |
---|
<title>Sdílené agendové IS v přenesené působnosti</title> | <title>Sdílené agendové IS v přenesené působnosti</title> |
| |
<note important>Konkrétní implementační kroky a způsoby zapracování do informační koncepce OVS jsou popsány v kapitole [[:nap:pravidla_pro_funkcni_celky_architektury_jednotlivych_uradu#Sdilene_agendove_IS_v_prenesene_pusobnosti|Pravidla pro funkční celky architektury jednotlivých úřadů]]</note> | ===== Popis Sdílených agendových IS v přenesené působnosti ===== |
| {{page>nap:popisy:popis_is_prenesena_pusobnost}} |
| |
Sdílené agendové informační systémy pro agendy v přenesené působnosti, jako jsou např. Živnostenský rejstřík, Evidence obyvatel, Evidence řidičů a Registr motorových vozidel, budou rozšířeny i na další agendy jejich ohlašovatele tak, že pokud je někdo ohlašovatelem agendy s výkonem v přenesené působnosti, musí zajistit i centrální agendový informační systém (jeho Middle-Office a agendový portál) s možností integrace na lokální systémy úřadů v území. | ===== Pravidla Sdílených agendových IS v přenesené působnosti ===== |
| {{page>nap:pravidla:pravidla_is_prenesena_pusobnost}} |
| |
Naproti tomu musí obce disponovat pouze odpovídajícím „zařizovacím standardem“ pro připojení na takové systémy a úřadování v nich. | {{tag>"Funkční celek" "sdílené agendové IS" "přenesená působnost"}} |
| |
{{tag>"Funkční celek"}} | |
| |