Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revize Předchozí verze
Poslední revizeObě strany příští revize
nap:pravidla:pravidla_uep [2020/05/12 13:14] – ↷ Odkaz upraven z důvodu přesunutí Tomáš Šedivecnap:pravidla:pravidla_uep [2021/01/13 10:35] – ↷ Odkaz upraven z důvodu přesunutí Tomáš Šedivec
Řádek 15: Řádek 15:
   * Nedílnou součástí řady podání je splnění finanční povinnosti (poplatku, daně). Platební brána tedy musí být součástí obslužného rozhraní. Pro agendy v samostatné působnosti je platební brána plně v zodpovědnosti koncového úřadu, pro agendy v přenesené působnosti musí o způsobu rozhodnout správce agendy.   * Nedílnou součástí řady podání je splnění finanční povinnosti (poplatku, daně). Platební brána tedy musí být součástí obslužného rozhraní. Pro agendy v samostatné působnosti je platební brána plně v zodpovědnosti koncového úřadu, pro agendy v přenesené působnosti musí o způsobu rozhodnout správce agendy.
   * Elektronické samoobslužné služby pro klienty/občany i pro právnické osoby musí být doplněny interaktivním podpůrným a poradenským kanálem (service-desk, call-me-back, apod.).   * Elektronické samoobslužné služby pro klienty/občany i pro právnické osoby musí být doplněny interaktivním podpůrným a poradenským kanálem (service-desk, call-me-back, apod.).
-  * Podání nemusí vždy činit ta osoba, která je přihlášena [[nap:elektronicka_identifikace_pro_klienty_verejne_spravy|elektronickou identitou]], ale může se jednat o osobu zastupující jinou osobu. Úřad tedy musí zajisti [[nap-dokument:pravidla_pro_funkcni_celky_architektury_jednotlivych_uradu#Mandáty, role a práva v elektronické komunikaci|správu mandátů]].+  * Podání nemusí vždy činit ta osoba, která je přihlášena [[nap:elektronicka_identifikace_pro_klienty_verejne_spravy|elektronickou identitou]], ale může se jednat o osobu zastupující jinou osobu. Úřad tedy musí zajisti [[nap_dokument:pravidla_pro_funkcni_celky_architektury_jednotlivych_uradu#Mandáty, role a práva v elektronické komunikaci|správu mandátů]].
   * Pro individuální přizpůsobení uživatelského rozhraní musí úřad využívat tzv. klientské profily. Každý jedinečný a jednoznačně identifikovaný klient má profil jenom jeden. V tomto profilu jsou uchovávány osobní i agendové údaje ve shodě se pravidly správy údajů [[nap:pseudonymizace_subjektu_v_datovem_fondu|Právní aspekty pro pseudonymizaci]].   * Pro individuální přizpůsobení uživatelského rozhraní musí úřad využívat tzv. klientské profily. Každý jedinečný a jednoznačně identifikovaný klient má profil jenom jeden. V tomto profilu jsou uchovávány osobní i agendové údaje ve shodě se pravidly správy údajů [[nap:pseudonymizace_subjektu_v_datovem_fondu|Právní aspekty pro pseudonymizaci]].
   * Podání zadané či zpracované v rámci řešení pro ÚeP musí být vždy přijímáno na podatelně a evidováno v systému [[nap:system_spravy_dokumentu|eSSL]] nebo samostatné evidenci dokumentů v souladu se zákonem o archivnictví a spisové službě. Jejich přijetí musí být potvrzeno příslušnou odpovědní zprávou.   * Podání zadané či zpracované v rámci řešení pro ÚeP musí být vždy přijímáno na podatelně a evidováno v systému [[nap:system_spravy_dokumentu|eSSL]] nebo samostatné evidenci dokumentů v souladu se zákonem o archivnictví a spisové službě. Jejich přijetí musí být potvrzeno příslušnou odpovědní zprávou.