Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revize Předchozí verze
Následující verzeObě strany příští revize
nap:pravidla:pravidla_esel [2020/09/22 15:48] Tomáš Šedivecnap:pravidla:pravidla_esel [2020/10/02 13:42] Tomáš Šedivec
Řádek 24: Řádek 24:
  
   * Vybudovat a udržovat mechanismus, jak pokud možno automatizovaně zpracovávat dekomponované právní předpisy   * Vybudovat a udržovat mechanismus, jak pokud možno automatizovaně zpracovávat dekomponované právní předpisy
-    * Lze realizovat s využitím služeb ESbírky, či obdobného systému+    * Lze realizovat s využitím služeb eSbírky, či obdobného systému
     * Zajistit si [[nap:notifikace|notifikace]] o aktualizacích právních předpisů, jež mě zajímají a o aktualizacích vazeb z jiných právních předpisů na ně     * Zajistit si [[nap:notifikace|notifikace]] o aktualizacích právních předpisů, jež mě zajímají a o aktualizacích vazeb z jiných právních předpisů na ně
   * Vytvořit procesy a podporu pro sledování návrhů změn a stavu jejich projednávání   * Vytvořit procesy a podporu pro sledování návrhů změn a stavu jejich projednávání
Řádek 32: Řádek 32:
 Z hlediska aplikační architektury očekává NAP následující změny na centrální i lokálních úrovních: Z hlediska aplikační architektury očekává NAP následující změny na centrální i lokálních úrovních:
   * Po dokončení systému eSbírka (a doběhnutí stávajících kontraktů nejpozději do 5 let - udržitelnost) přestanou úřady do svého portfolia zařazovat aplikace pro seznamování se s právem od komerčních dodavatelů a přejdou na eSbírku. Komerční aplikace s redukovanými licencemi mohou zůstat pro doplňkové služby jako jsou výklady práva, judikáty a další obsah, který ještě nebude zahrnut do eSbírky nebo si ponechá soukromoprávní (komerční) charakter.   * Po dokončení systému eSbírka (a doběhnutí stávajících kontraktů nejpozději do 5 let - udržitelnost) přestanou úřady do svého portfolia zařazovat aplikace pro seznamování se s právem od komerčních dodavatelů a přejdou na eSbírku. Komerční aplikace s redukovanými licencemi mohou zůstat pro doplňkové služby jako jsou výklady práva, judikáty a další obsah, který ještě nebude zahrnut do eSbírky nebo si ponechá soukromoprávní (komerční) charakter.
-  * Po dokončení systému eLegislativa se změní úloha systémů EKLEP/VEKLEP. Jakmile eLegislativa přinese převážnou část potřebných funkcí, význam uvedených systémů se bude snižovat - o jejich plánu rozvoje/ukončení ještě bude nutno jednat i s ohledem na nezanedbatelnou úlohu nelegislativních materiálů, které nejsou zatím pro systém eLegislativa plánovány. +  * Jakmile eLegislativa přinese převážnou část potřebných funkcí, které poskytují systémy eKLEP/VeKLEP, musí se rozhodnout o jejich plánu rozvoje. V této problematice bude nutno jednat i s ohledem na nezanedbatelnou úlohu nelegislativních materiálů, které nejsou zatím pro systém eLegislativa plánovány. 
-  * Systém ODOK musí být integrován na systém eLegislativa.+  * Informační systém eSbírka a eLegislativa musí být funkčně napojen na informační systém ODok Úřadu vlády České republiky
   * Od okamžiku spuštění systému eSbírky a eLegislativy budou všechny úřady povinny ve svých systémech a propojených materiálech používat pouze odkazy do eSbírky a nikoliv textové vyjádření formou např. §1 zákona č. 100/2000 Sb.    * Od okamžiku spuštění systému eSbírky a eLegislativy budou všechny úřady povinny ve svých systémech a propojených materiálech používat pouze odkazy do eSbírky a nikoliv textové vyjádření formou např. §1 zákona č. 100/2000 Sb.