Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revize Předchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
nap:notifikace [2020/08/14 13:33] Tomáš Šedivecnap:notifikace [2021/04/30 11:08] (aktuální) Tomáš Šedivec
Řádek 1: Řádek 1:
-<title>Systémové a uživatelské notifikace, hlavní principy a rozdíly</title> +======Systémové a uživatelské notifikace, hlavní principy a rozdíly====== 
- +<WRAP justify
 Co to jsou notifikace klientů/uživatelů a notifikace informačního systému, jaké jsou principy jejich realizace a užití, jaký je u nich potenciál centrálních sdílených služeb a způsob užití kontaktních údajů FO? Co to jsou notifikace klientů/uživatelů a notifikace informačního systému, jaké jsou principy jejich realizace a užití, jaký je u nich potenciál centrálních sdílených služeb a způsob užití kontaktních údajů FO?
 +
 +Klíčové vysvětlované pojmy:
 +  - Uživatelská/ klientská notifikace = upozornění pro klienta
 +  - Vyrozumění o změně údajů = upozornění jednoho IS jiným na změnu údajů nebo jinou událost
  
 V hantýrce eGovernmentu se pro některé formy komunikace vžilo označení „notifikace“. V hantýrce eGovernmentu se pro některé formy komunikace vžilo označení „notifikace“.
Řádek 19: Řádek 23:
 Návrh využití kontaktních údajů centrálními sdílenými službami pro klientské notifikace předpokládá, že pokud zpráva z AIS, volající sdílenou notifikační službu, nese jako parametr vedle sdělení i preferovaný komunikační kanál a kontaktní údaj v něm, má tato lokální preference klienta (nebo poskytovatele služby ) přednost před kontaktními údaji z profilu. Pokud preferovaných kanál a kontakt z lokálního AIS chybí a je přenášeno pouze AIFO a text sdělení, použijí se centrální kontaktní údaje. Návrh využití kontaktních údajů centrálními sdílenými službami pro klientské notifikace předpokládá, že pokud zpráva z AIS, volající sdílenou notifikační službu, nese jako parametr vedle sdělení i preferovaný komunikační kanál a kontaktní údaj v něm, má tato lokální preference klienta (nebo poskytovatele služby ) přednost před kontaktními údaji z profilu. Pokud preferovaných kanál a kontakt z lokálního AIS chybí a je přenášeno pouze AIFO a text sdělení, použijí se centrální kontaktní údaje.
  
 +
 +</WRAP>
 {{tag>notifikace "uživatelské notifikace" "systémové notifikace"}}   {{tag>notifikace "uživatelské notifikace" "systémové notifikace"}}