Překlady této stránky:

Toto je starší verze dokumentu!


<title>Identifikace klientů veřejné správy</title>

Popis architektury úřadu a veřejné správy ČR po jednotlivých vrstvách architektury a zapracování požadavků do informační koncepce a architektury úřadu je popsán v části Architektura úřadu v kontextu veřejné správy a jejích vrstvách architektury.

Pravidla pro jednotlivé sdílené služby, funkční celky a tematické oblasti jsou popsány v části Způsoby využívání sdílených služeb, funkčních celků a tematických oblastí jednotlivými úřady

, 2024/04/24 11:35
Dobrý den,
Chci se zeptat, zda je někde popsáno, jaká úroveň autentizace / záruky prostředku (LoA), je potřeba pro různé skupiny agend státní správy. Např- pro zaplacení poplatku za psa - potřeba pouze nízká, pro žádost o nový ID - vysoká, atd.
Děkuji.
, 2024/04/25 07:14
Dobrý den,

toto vždy záleží na daném poskytovateli služeb (SeP), který si může nastavovat různé úrovně záruky. Aktuální situace je taková, že jen pár vybraných služeb vyžaduje záruku úrovně "vysoká" a zbytek požaduje úroveň "střední".
Na úrovni nízká je velmi omezený počet prostředků a neposkytují o tolik větší pohodlí než prostředky na úrovni střední, proto se tato úroveň u nás prakticky nepoužívá.

S pozdravem,
Tomáš Šedivec
Vložte svůj komentář: