Vyhledávání

Výsledky hledání můžete vidět níže.

The Sharing and Reuse Framework for IT Solutions @znalostni_baze
34 - počet výskytů, Poslední úprava:
form more efficiently, deliver faster and cheaper services and meet citizens’ and businesses’ needs more ef... ial to help public administrations deliver better services for less. In order to fully exploit this potenti... iver more interoperable and better quality public services. Reusability is one of the fundamental principle... izens and businesses can seamlessly access public services and undertake activities online, irrespective of
Rámec obsahu a výstupů architektur @nar_dokument
30 - počet výskytů, Poslední úprava:
| | ::: |Business service |(Byznys) služba |Služba veřejn... | | ::: |Application service |(Aplikační) služba | ... | | ::: |Technology service |(Technologická) služba| ... ys rozhraní** |A point of access where a business service is made available to the environment. |Místo přís
Slovník pojmů eGovernmentu
16 - počet výskytů, Poslední úprava:
z více podnikových jednotek. V kontextu ITSM (IT service management) výraz business zahrnuje veřejný sekto... příchozích a odchozích telefonických hovorů. Viz Service Desk. |  |ITIL v3, Slovníček termínů, definic a z... t |Strukturovaná sada otázek používaná pracovníky Service Desku, aby kladli správné otázky, což jim má pomo... y obstaralo hardware v dohodnutém čase, \\ - mezi Service deskem a podpůrnou skupinou, aby zajistila vyřeše
Řízení jednotlivých ICT řešení @metody_dokument
12 - počet výskytů, Poslední úprava:
ně nástrojů pro podporu projektů (PPM) a provozu (ServiceDesk) * Lidské (včetně operátorů HelpDesku a z... ba HW a SW * Podpora uživatelů * HelpDesk / ServiceDesk s procesy obsluhy a správy incidentů, správy ... ko aplikační službu (SaaS(( Z angl. Software-as-a-Service))) * nebo kombinací všech tří přístupů Řešení ... ud.cio.gov]]**) nebo britského ([[http://govstore.service.gov.uk/cloudstore|http://govstore.service.gov.uk/
Národní identitní autorita @nap
10 - počet výskytů, Poslední úprava:
|10 450 | ==== Seznam poskytovatelů služeb (Service Provider; SeP) ==== Poskytovatelů služeb je již ... . ==== Atributy vydávané poskytovatelům služeb (Service Providerům; SeP) ==== Následující atributy jsou ... e stát tzv. kvalifikovaným poskytovatelem služeb (Service provider; SeP), dle postupu popsaném níže. - Ka... up ohlášení kvalifikovaného poskytovatele služby (Service provider; SeP) ==== Následující kroky popisují
Total cost of ownership (Celkové náklady vlastnictví) @znalostni_baze
9 - počet výskytů, Poslední úprava:
e v případě SaaS) |D1. Provoz a podpora aplikací (service desk / podpora uživatelů při provozu aplikace – ř... ange Management aplikací | | |::: |::: |Aplikační Service Desk & | | |::: |::: |Incident Management | | |::... |Software Change Management | | |::: |::: |System Service Desk & | | |::: |::: |Incident Management | | |::... e v případě SaaS) |D1. Provoz a podpora aplikací (service desk / podpora uživatelů při provozu aplikace – ř
Řízení na úrovni útvaru ICT OVS @metody_dokument
9 - počet výskytů, Poslední úprava:
í, z angl.. Configuration Management DataBase )), ServiceDesk, apod.), budou po projednání s odbornou veřej... stmi pokrývá celý životní cyklus služeb v částech Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation a Continual Service Improvement. Řídit služby dle ITIL tedy
Informační koncepce ČR
7 - počet výskytů, Poslední úprava:
ní koncepce ČR vychází z [[https://odok.cz/portal/services/download/attachment/2023/736/pdf/|usnesení vlády... line služeb na úrovních IaaS (Infrastructure as a Service), PaaS (Platform as a Service) a SaaS (Software as a Service). V komerční části eGC jsou poskytovány dynamickým nákupním systémem nabíze
Propojený datový fond @nap
7 - počet výskytů, Poslední úprava:
systémem základních registrů]] a [[nap:egsb|eGON Service Bus / Informačním systémem sdílené služby]], jeji... ačními systémy navzájem zajišťuje [[nap:egsb|eGON Service Bus / Informační systém sdílené služby]]. Veškeré... vat a čerpat agendové údaje přes [[:nap:egsb|eGon Service Bus / Informační systém sdílené služby]]. Soukrom... a samospráva publikuje za pomocí [[:nap:egsb|eGon Service Bus / Informační systém sdílené služby]] napříč v
Metodika výpočtu TCO ICT služeb veřejné správy @znalostni_baze
6 - počet výskytů, Poslední úprava:
í, které zajišťuje práci s databází )), pracovník Service Desku apod.) využíván (sdílen) více ICT službami,... otřeby výpočetního výkonu a dle počtu kontaktů na service desk. Způsoby identifikace a alokace nákladů na ... | |SaaS |Software as a Service (Software jako služba) ... |D1. Provoz a podpora aplikací (service desk / podpora uživatelů při provozu aplikace – ř
Prostorová data a služby nad prostorovými daty @nap
5 - počet výskytů, Poslední úprava:
bové služby založené na standardech OGC – Web Map Service (WMS), Web Map Tile Service, Web Feature Service (WFS), Web Coverage Service apod. Interoperabilitu služeb pro zpřístupnění prostorových informací na národ
Výsledky studie federace portálů veřejné správy @znalostni_baze
5 - počet výskytů, Poslední úprava:
ck-endu s využitím národní služby pro výměnu dat (service bus). Nejsou žádné výjimky, které by vynucovaly k... tový fond )) skrze eGSB/ISSS((eGovernment On-Line Service Bus / Informační systém sdílené služby )) v přede... *\\ \\ **kvalifikovaný poskytovatel služeb (SeP – Service Provider) v rámci NIA.** ... ackendu s využitím národní služby pro výměnu dat (service bus) implementované pomocí řešení X-Road. Nejsou
Klíčové oblasti architektury eGovernmentu
4 - počet výskytů, Poslední úprava:
https://archi.gov.cz/nap:egsb|eGovernment On-Line Service Bus / Informační systém sdílené služby]] (eGSB/IS... orie cloudových služeb: IaaS (Infrastructure as a Service – služby na úrovni datových center, sítí a HW), PaaS (Platform as a Service – služby na úrovni standardních SW platforem, jak... u databáze, webové servery) a SaaS (Software as a Service – kompletní funkcionalita standardních nebo stand
Práce s klientem veřejné správy na portálu @znalostni_baze
4 - počet výskytů, Poslední úprava:
z/nap:nia#atributy_vydavane_poskytovatelum_sluzeb_service_providerumsep|set údajů]] * OVM/SPUU využije BS... z/nap:nia#atributy_vydavane_poskytovatelum_sluzeb_service_providerumsep|set údajů]] * OVM/SPUU ověří v kl... z/nap:nia#atributy_vydavane_poskytovatelum_sluzeb_service_providerumsep|set údajů]] * OVM/SPUU ověří v kl... z/nap:nia#atributy_vydavane_poskytovatelum_sluzeb_service_providerumsep|set údajů]] * OVM/SPUU předává ps
Spolupráce s ostatními útvary úřadu a eGovernmentu @metody_dokument
3 - počet výskytů, Poslední úprava:
kanálech obsluhy apod. ==== Integrovaný externí ServiceDesk pro digitální služby ==== Příkladem praktick... áce s útvarem péče o klienty je společný, sdílený ServiceDesk pro digitální i tradiční obslužné kanály. Pod... řinejmenším pro své samoobslužné klienty jednotný ServiceDesk, zajišťující jak znalostní bází, tak personál
eGovernment cloud @nap
3 - počet výskytů, Poslední úprava:
Často kladené dotazy (FAQ)
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
Portál občana a portál veřejné správy @nap
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
Komunikační infrastruktura veřejné správy @nap
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
Identifikace klientů veřejné správy @nap
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
Architektonická vize eGovernmentu ČR @nap_dokument
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
eGovernment On-Line Service Bus / Informační systém sdílené služby @nap
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
Mezistátní komunikace informačních systémů @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Agendový model veřejné správy @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Uvítání a obsah webu
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Jednotná digitální brána (SDG) a systém pouze jednou (OOTS) @znalostni_baze
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Současný a cílový stav řízení ICT VS ČR @metody_dokument
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Globální architektura propojeného datového fondu @znalostni_baze
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
seznam_isvs4 @playgroud
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Co je a co není ISVS @znalostni_baze
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Mandáty a zastupování v elektronické komunikaci @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
seznam_isvs3 @playgroud
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Úplné elektronické podání @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Referenční rozhraní veřejné správy @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Pseudonymizace subjektů v datovém fondu úřadu @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Informační systém Evidence obyvatel @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Portály veřejné správy a soukromoprávních uživatelů údajů @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava: