Vyhledávání

Výsledky hledání můžete vidět níže.

Slovník pojmů eGovernmentu
39 - počet výskytů, Poslední úprava:
, rozvoji, správě nebo bezpečnosti informačního a komunikačního systému |• technické aktivum (technické vybavení, komunikační prostředky dotčeného systému a jeho programové vy... rmační systém kritické informační infrastruktury, komunikační systém kritické informační infrastruktury nebo vý... ba, kterou zpracovává nebo poskytuje informační a komunikační systém |Primárně platí pro informační systém krit
Rámec obsahu a výstupů architektur @nar_dokument
33 - počet výskytů, Poslední úprava:
|Communication network |(Komunikační) síť |Datová síť? | ... - potřeby odděleně postihnout a vyhodnotit prvky komunikační infrastruktury jsou to volitelně <<Komunikační služby>>, <<Komunikační funkce>> apod. (z čtyřvrstvé vize), - potřeby odlišit <<Logické aplikační komponenty
Výsledky studie federace portálů veřejné správy @znalostni_baze
27 - počet výskytů, Poslední úprava:
(zamezení vzniku duplicity), kontaktní údaje pro komunikační kanály, jazyk (forma, odbornost apod.) či zcela b... anagement) a KM (Knowledge Management) ústřední komunikační kanály: samoobslužný (Portál veřejné správy) a as... žícího Katalogu typových životních situací. ==== Komunikační kanály klienta s veřejnou správu==== Komunikace v digitálních obslužných a komunikačních kanálech (a nejen v digitálních) se dělí na kor
Architektonická vize eGovernmentu ČR @nap_dokument
18 - počet výskytů, Poslední úprava:
yznysové, aplikační technologické (platformové) a komunikační (infrastrukturní). Informační systémy veřejné sp... ernment_cloud|Cloudových služeb]] a * sdílenou komunikační infrastrukturu a sdílená datová centra. Archi... ávy majetku, informačních technologií, právních a komunikačních služeb apod. Bude se zvyšovat míra vnitřní ele... dnosti mezi správce informačního systému, správce komunikačního systému, provozovatele informačního systému a p
Globální architektura propojeného datového fondu @znalostni_baze
13 - počet výskytů, Poslední úprava:
ásledující výhody: * Nemusí budovat a udržovat komunikační rozhraní k různým subjektům (zajišťující přímou v... vazba). * Nemusí udržovat a spravovat ověřování komunikačních partnerů, údaje o čtenáři (orgán veřejné moci, ... – veškerá výměna údajů je realizována v uzavřeném komunikačním prostředí. * Důvěryhodnost – veškeré řídící ... mou sdílených služeb. Referenční rozhraní je tedy komunikačním rozhraním pro poskytování a využívání sdílených
Total cost of ownership (Celkové náklady vlastnictví) @znalostni_baze
10 - počet výskytů, Poslední úprava:
ekt (ne v případě SaaS)| B1. Stavební, provozní a komunikační infrastruktura | B1.1 Stavební infrastruktura | |... , apod.) | | |::: |::: | B1.3 Napojení na externí komunikační sítě | | |::: | B2. IT technologie (HW a interní ... 3. Provoz a podpora technologie datových center a komunikační infrastruktury | | | |E. Hardware/Software údržba... ekt (ne v případě SaaS)| B1. Stavební, provozní a komunikační infrastruktura | B1.1 Stavební infrastruktura | |
Komunikační infrastruktura veřejné správy @nap
9 - počet výskytů, Poslední úprava:
======Komunikační infrastruktura veřejné správy====== ===== Popis Komunikační infrastruktury veřejné správy ===== KIVS/CMS je ... omunikační sít (ITS) MVČR]]. - Prostřednictvím Komunikační infrastruktury veřejné správy (KIVS) s využitím [... nap-dokument:komunikace.png |}} ===== Pravidla Komunikační infrastruktury veřejné správy ===== Zákon 365/20
Architektura úřadu v kontextu veřejné správy a jejích vrstvách architektury @nap_dokument
8 - počet výskytů, Poslední úprava:
kci s klienty ve všech a v kterémkoli obslužném a komunikačním kanálu, angl. Front-Office (dále také FO), cílov... ozpad respektovat.** ==== Rozdělení obslužných a komunikačních kanálů veřejné správy ==== Obslužné a komunikační kanály úřadu veřejné správy vůči jeho externím klientům j... ěných případech i místní příslušností). * Podle komunikačního média a prostředku podání/doručení na osobní -
Osnova vzorové informační koncepce OVS @znalostni_baze
8 - počet výskytů, Poslední úprava:
architektura) a technologiemi (architektura IT a komunikační infrastruktury). Následně odpovídá na otázky CO? ... nažerské shrnutí v kapitole 2. ==== Architektura komunikační infrastruktury úřadu ==== Doplňte popis toho, ja... tuře popisu stávajícího stavu. ==== Návrh cílové komunikační technologické architektury ==== Popište nebo graficky znázorněte, jak se změní komunikační architektura úřadu ve struktuře popisu stávajícíh
Informační koncepce ČR
8 - počet výskytů, Poslední úprava:
Governmentu ČR tvoří zásadní oblast rovněž rozvoj komunikační infrastruktury veřejné správy.\\ \\ K tomu, aby d... |**Komunikační infrastruktura** | Aktualizace a... ealizace strategie v oblasti budování a využívání komunikační infrastruktury veřejné správy.\\ \\ Komunikační infrastruktura veřejné správy, včetně Centrálního místa služeb
Metodika výpočtu TCO ICT služeb veřejné správy @znalostni_baze
7 - počet výskytů, Poslední úprava:
| |ICT |Informační a komunikační technologie, z angl. Information and Communicatio... |B1. Stavební, provozní a komunikační infrastruktura ... |B1.3 Napojení na interní/externí komunikační sítě (LAN, WLAN, Internet) ... a podpora stavby a technologie datových center a komunikační infrastruktury
Způsoby využívání sdílených služeb, funkčních celků a tematických oblastí jednotlivými úřady @nap_dokument
6 - počet výskytů, Poslední úprava:
elky_architektury_jednotlivych_uradu#Pravidla pro Komunikační infrastrukturu veřejné správy|Komunikační infrastruktura veřejné správy- KIVS/CMS]]** ===== Pravidla pro Age... narodnich_datovych_center}} ===== Pravidla pro komunikační infrastrukturu veřejné správy ===== <WRAP center ... eb, funkčních celků a tematických oblastí v rámci komunikační infrastruktury veřejné správy je popsán na samost
Úvod @metody_dokument
5 - počet výskytů, Poslední úprava:
ředstavený se splněným oborem služby Informační a komunikační technologie((Obor služby dle nařízení vlády 1/201... nách služeb ICT musí mít obor služby Informační a komunikační technologie((Obor služby dle nařízení vlády 1/201... sti splňující de facto oborem služby Informační a komunikační technologie((Obor služby dle nařízení vlády 1/201... s/2019-1/)). Všichni s oborem služby Informační a komunikační technologie((Obor služby dle nařízení vlády 1/201
Příručka pro řízení organizačních změn roku 2020 (OCM) @znalostni_baze
4 - počet výskytů, Poslední úprava:
ěstnavatelé se proto nyní musí obrátit k novějším komunikačním řešením pro zaměstnance, která jim umožní mít hl... unikovat snadno. Zde je klíčový **výběr interních komunikačních kanálů**. Například e-mail jako primární komunikační kanál se nedoporučuje. Protože mnoho zaměstnanců trpí p... j e-mail a intranety, je nutné zvolit **účinnější komunikační kanály**! ====9. Úsilí o změnu se musí měřit====
Splnění zákonných povinností orgánu veřejné správy podle zákona o informačních systémech veřejné správy @znalostni_baze
4 - počet výskytů, Poslední úprava:
ně právními předpisy upravujícími informační nebo komunikační technologie, informační koncepcí orgánu veřejné s... usneseními vlády týkajícími se informačních nebo komunikačních technologií ... ěj právními předpisy upravujícími informační nebo komunikační technologie, informační koncepcí orgánu veřejné s... usneseními vlády týkajícími se informačních nebo komunikačních technologií; část věty před středníkem se použi
Současný a cílový stav řízení ICT VS ČR @metody_dokument
4 - počet výskytů, Poslední úprava:
Klíčové oblasti architektury eGovernmentu
4 - počet výskytů, Poslední úprava:
eGovernment cloud @nap
3 - počet výskytů, Poslední úprava:
Integrovaná Telekomunikační Síť @nap
3 - počet výskytů, Poslední úprava:
Předpoklady a východiska řízení ICT OVS @metody_dokument
3 - počet výskytů, Poslední úprava:
Proces tvorby architektur @nar_dokument
3 - počet výskytů, Poslední úprava:
Seznam digitálních zmocněnců @ikcr
3 - počet výskytů, Poslední úprava:
Systémové a uživatelské notifikace, hlavní principy a rozdíly @nap
3 - počet výskytů, Poslední úprava:
Řízení jednotlivých ICT řešení @metody_dokument
3 - počet výskytů, Poslední úprava:
Propojený datový fond @nap
3 - počet výskytů, Poslední úprava:
Pseudonymizace subjektů v datovém fondu úřadu @nap
3 - počet výskytů, Poslední úprava:
Řízení na úrovni útvaru ICT OVS @metody_dokument
3 - počet výskytů, Poslední úprava:
Referenční modely a klasifikační rámce @nar_dokument
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
Struktura modelovaných architektur @nar_dokument
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
Portál občana a portál veřejné správy @nap
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
Informace ke schvalování projektů eGovernmentu
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
Připojování Metropolitních sítí do CMS @nap
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
Úvod @nap_dokument
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
Stručná metodika efektivního modelování @znalostni_baze
2 - počet výskytů, Poslední úprava:
Klasifikace modelů a pohledů NA VS ČR @znalostni_baze
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Tabulky pro uvedení IK do souladu s IKČR @znalostni_baze
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Technická specifikace platební brány @znalostni_baze
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Jednotná digitální brána (SDG) a systém pouze jednou (OOTS) @znalostni_baze
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Státní právnická osoba @znalostni_baze
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Historie digitalizace služeb @znalostni_baze
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Veřejný datový fond @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Funkční celek @znalostni_baze
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Rychlá navigace @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Uvítání a obsah webu
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Postup a plán realizace změn (Roadmap) @metody_dokument
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
NAP: Celky podle vrstev a využití @nap_dokument
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Mezistátní komunikace informačních systémů @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
eObčanka @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Portály veřejné správy a soukromoprávních uživatelů údajů @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Přístupnost informací @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Referenční rozhraní veřejné správy @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Systémy správy dokumentů @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Úplné elektronické podání @nap
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Rychlá navigace
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Architektonické úložiště a nástroj @nar_dokument
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Úvod @nar_dokument
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
seznam_isvs1 @playgroud
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
seznam_isvs3 @playgroud
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Co je a co není ISVS @znalostni_baze
1 - počet výskytů, Poslední úprava:
Dekompozice informačních systémů @znalostni_baze
1 - počet výskytů, Poslední úprava: